لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Eddie Cue مخالف نظریه کاهش سرعت پیشرفت کمپانی اپل است

Eddie Cue مخالف نظریه کاهش سرعت پیشرفت کمپانی اپل است

​برخی از منتقدان اعتقاد دارند که در سالهای اخیر و به خصوص پس از مرگ موسس اپل؛ آقای استیو جابز، سرعت نوآوری‌های اپل به شدت کاهش یافته‌ است. یکی از افرادی که شدیدا مخالف این قضیه است؛ Eddie Cue، مدیر بخش خدمات این شرکت است. وی در یکی از مصاحبه‌های اخیر با نشریه‌ی هندی Levemint خاطرنشان کرده است که :

بسیاری از شما، مشتریان محصولات اپل هستید و زمانی که به گذشته نگاه می‌کنید، گمان می‌کنید هر سال با محصولی کاملا جدید آشنا شده‌اید. در حالی که نوآوری‌های انقلابی تنها در یک سال اتفاق نمی‌افتند و زمان‌بر هستند.

by Eddie Cue

وی در ادامه به تصمیمات اپل درباره کشور هند و امکان انتقال بخشی از کارخانه‌های تولیدی محصولات این شرکت به کشور اشاره شده، خبر داد. این امر باعث شده است تا قیمت مدل‌های قدیمی گوشی‌های شرکت اپل در هند شکسته شود.

او اشاره کرد که اخیرا بیشتر تمرکز اپل روی اپ استور، Maps و سایر خدمات این چنینی نظیر آیکلاد و سرویس موزیک در هند بوده است.

یکی از مهم‌ترین بخش‌ها برای ما، پیاده سازی اپل‌‌پی در هند خواهد بود. البته زمان قطعی راه‌اندازی این سیستم در هند هنوز مشخص نشده‌است.

از سایر صحبت‌های مطرح شده در این مصاحبه می‌توان به تفاوت‌ روش‌های رهبری استیو جابز و تیم کوک و تلاش اپل در تولید محتوای اولیه اشاره کرد. در انتهای این سخنرانی وی بیان کرد که اپل مشخصا قصد مختل کردن صنعت تولید محتوا را نداشته و هدف اصلی آن، شتاب‌دهی به این بخش است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420