لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیکسل 2 و پیکسل XL 2 توسط گوگل معرفی شدند

پیکسل 2 و پیکسل XL 2 توسط گوگل معرفی شدند

 شب گذشته کمپانی گوگل از نسل بعدی تلفن‌های هوشمند خود، یعنی پیکسل 2 و پیکسل XL 2 پرده‌برداری کرد. دو محصول اشاره شده برای رقابت با آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون 10 طراحی شده‌اند.

در حالی که طراحی این محصول بسیار ناامید کننده به نظر می‌رسد، گوگل اعلام نموده که آنها تمامی تمرکز خود را روی امکانات داخلی از جمله باتری بهتر، بالا بردن کیفیت دوربین، حافظه داخلی و تجربه بهتری از سیستم عامل اندروید گذاشته‌اند. بیایید باهم نگاهی به عملکرد گوگل در واقعیت بیاندازیم:

پیکسل 2 پیکسل XL 2

اگر شما تلفن‌های هوشمند پیکسل 2 و پیکسل XL 2 را در کنار نسل پیشین آنها قرار دهید، احتمالا کار سختی در تشخیص و تفاوت قائل شدن میان آنها خواهید داشت. چرا که طراحی ضخیم و حاشیه‌های زیاد و ناامید کننده، کاملا مانند نسل قبل است!

در مورد مشخصات پیکسل 2 می‌توان به صفحه نمایش 5 اینچی AMOLED با رزولوشن 1080 × 1920 اشاره کرد و در مقابل، پیکسل XL 2 از صفحه نمایش 6 اینچی pOLED با رزولوشن 1440 × 2880 برخوردار است.

هر دو تلفن هوشمند گوگل به حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایت از نوع SSD، 4 گیگابایت رم و گواهی IP67 مجهز هستند. همچنین هر دو مدل از پردازنده Snapdragon 835 استفاده می‌کنند.

پیکسل 2 و پیکسل XL 2 به تکنولوژی شارژ سریع مچهز هستند و آداپتور مخصوص آن نیز درون جعبه دیوایس قرار گرفته است. گوگل در اظهارات خود، عنوان کرده که در صورت شارژ 15 دقیقه ای، تا 7 ساعت می‌توانید از این دو محصول استفاده نمایید. البته شایان ذکر است که دو پرچمدار جدید گوگل از تکنولوژی شارژ بی سیم بهره مند نیستند.​

تلفن‌های هوشمند جدید گوگل در قسمت پشت بدنه به دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی مجهز هستند که امکان بهره مندی از واقعیت افزوده را نیز فراهم می‌کند. این دو قطعه سخت افزاری همچنین به لرزشگیر نوری و قابلیت Portrait Mode نیز تجهیز شده‌اند. ذکر این نکته نیز شایان توجه است که ویژگی پرتره به دوربین سلفی دستگاه نیز اضافه شده است.

اندروید خالص!

 مسلما هر دو پیکسل جدید به نسخه هشتم سیستم عامل اندروید، یعنی Oreo مجهز هستند که به گفته گوگل، معنای واقعی اندروید خالص در این ورژن به کاربر القاء می‌شود. همچنین گوگل قول داده تا سه سال، از دو محصول جدید خود پشتیبانی به عمل آورد. به این ترتیب در مدت زمان اشاره شده، همواره به آخرین نسخه از اندروید دسترسی خواهید داشت.

قیمت و تاریخ عرضه

 پیکسل 2 و پیکسل XL 2 همین حالا برای پیش خرید در دسترس هستند و تاریخ عرضه رسمی آنها نیز 25 مهرماه اعلام شده است.

پیکسل 2 در سه رنگ سفید، مشکی و آبی، با ظرفیت‌های 64 و 128 گیگابایت و قیمت 649 و 749 دلار در دسترس خواهد بود.

پیکسل XL 2 در دو رنگ مشکی و سفید اب همان ظرفیت های مدل قبل و قیمت 849 و 949 دلار عرضه خواهد شد. البته رنگ سفید این محصول از پشت، دو رنگ طراحی شده و قسمت بالایی آن مشکی رنگ است و دکمه هوم آن نیز نارنجی رنگ خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420