لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با 8 ویژگی جدید watchOS 4 آشنا شوید

با 8 ویژگی جدید watchOS 4 آشنا شوید

تعداد افرادی که از اپل واچ استفاده می‌کنند مطمئنا کم نیست و ارائه آپدیت‌های نرم‌افزاری برای این افراد نیز می‌تواند خبر خوشحال کننده‌ای باشد. چندی پیش نسخه چهارم watchOS عرضه شد. در این مطلب با 8 ویژگی جدید سیستم عامل اپل واچ آشنا می‌شویم.

۱- تغییر حالت نمایش منو به صورت لیست

در نسخه چهارم از واچ او اس به جای حالت پیش فرض نمایش آیکون نرم‌افزارها، می‌توانید حالت لیست را انتخاب کنید تا راحت‌تر به اپ‌ها دسترسی داشته باشید. شایان ذکر است که این لیست بر اساس حروف الفبای انگلیسی مرتبط می‌شود و می‌توانید به سادگی اپلیکیشن مورد نظر را پیدا کنید.

۲- تغییر آیتم‌های داک

با فشار دادن دکمه کناری اپل واچ، قسمت داک نمایش داده می‌شود. اما به صورت پیش‌فرض، نحوه چینش آیتم‌ها به صورت آخرین نرم‌افزارهای استفاده شده است. اگر تمایل به تغییر در نحوه نمایش آیتم‌ها دارید، وارد اپلیکیشن Watch در آیفون شوید و از قسمت Dock، نوع نمایش را از بین Recents یا Favorites برگزینید. حالا لیستی از اپلیکیشن‌های موجود به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید موارد دلخواه را از بین آنها انتخاب کنید.

۳- واچ فیس‌های جدید

 در نسخه چهارم سیستم عامل اپل واچ شاهد اضافه شدن واچ فیس‌های جدیدی هستیم. به عنوان مثال می‌توان psychedelic kaleidoscope، شخصیت‌های جدید انیمیشن Toy tory و واچ فیس اختصاصی سیری را نام برد.

۴- امکان توقف در حین دویدن

 با روشن کردن این قابلیت، اپل واچ زمانی که در حین دویدن توقف کنید، این موضوع را متوجه خواهد شد و به صورت خودکار، پیگیری فعالیت‌های شما در این زمینه را متوقف می‌کند.

۵- هشدارهای بیشتر در حین فعالیت‌های ورزشی

 آماده شوید تا اپل واچ در نسخه چهارم سیستم عامل این گجت، بیشتر غر خواهد زد و شما را تشویق می‌کند تا فعالیت‌های خود را افزایش دهید! اگر این موضوع برای شما آزار دهنده به نظر می‌رسد، می‌توانید گزینه‌های مختلف اضافه شده را غیر فعال نمایید.

۶- سازگاری بیشتر با اپل موزیک

اپل در آخرین کنفرانس خود اعلام کرد که دارندگان اپل واچ، قادر خواهند بود تا به زودی از سرویس اپل موزیک به صورت مستقل استفاده نمایند.

در نسخه چهارم واچ او اس، شما می‌توانید موزیک‌های دلخواه خود را برای سینک شدن با اپل واچ انتخاب نمایید.

افرادی که اشتراک اپل موزیک را خریداری کرده اند، می‌توانند آلبوم‌ها و پلی‌لیست‌های مورد علاقه خود را به محض آپدیت شدن، با اپل واچ سینک کنند.

۷- هشدار پیرامون ضربان قلب

اپل واقعا می‌خواهد که در مورد میزان سلامت قلب به شما اطلاعات دهد. به همین منظور در نسخه چهارم واچ او اس، اپلیکیشن مربوط به ضربان قلب به صورت کامل بازطراحی شده است. هشداری جدید به این اپلیکیشن اضافه شده که در صورت بالا رفتن ضربان قلب، به شما اطلاع می‌دهد.

۸- اضافه شدن چراغ قوه

 مطمئنا آیفون شما دارای چراغ قوه قوی‌تری نسبت به اپل واچ است. اما صفحه نمایش اپل واچ نیز می‌تواند در نقش یک چراغ قوه ظاهر شود. به این منظور شما می‌توانید وارد کنترل سنتر اپل واچ شوید و با ضربه بر روی آیکون مربوطه، چراغ قوه را روشن نمایید. با انجام این کار، صفحه نمایش اپل واچ به رنگ سفید یا قرمز درخواهد آمد که در مواقع لزوم، بسیار کمک می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373