لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با ده مزیت iOS 11 آشنا شوید

با ده مزیت iOS 11 آشنا شوید

نسخه عمومی آی او اس 11 امشب رأس ساعت 21:30 منتشر می‌شود و کاربران قادر هستند تا دیوایس‌های خود را در صورت تمایل، آپدیت کنند.

لیست دیوایس‌هایی که تحت پوشش آی او اس 11 قرار میگیرند

 اما در این مطلب می‌خواهیم از مزیت های آی او اس 11 برایتان بگوییم تا بدانید چه قابلیت‌هایی به آن اضافه شده و قادر به انجام چه کارهایی هستید که تا به حال، نمی‌توانید انجام دهید یا برای انجام آن نیاز به اپلیکیشنی دیگر داشتید.

۱- تجربه واقعیت افزوده

​در آی او اس 11 شما می‌توانید برای اولین بار، واقعیت افزوده را در سیستم‌های اپلی تجربه نمایید. همچنین به بهره‌گیری از ARKit، توسعه دهندگان دیگر نیز قادر هستند تا از این ویژگی در نرم‌افزارهای خود استفاده کنند. به این ترتیب تمامی چیزها به خلاقیت آنها بستگی خواهد داشت.

۲- دسترسی به فایل‌ها در فایل منیجر جدید

برای اولین بار در تاریخچه سیستم عامل iOS، اپل امکان مدیریت فایل ها را در اختیار کاربران قرار داد. با اپلیکیشن جدید Files که یک فایل منیجر قدرتمند است، شما می‌توانید فایل‌های خود را در آن نگه داشته و هر زمان که نیاز داشتید، به آنها دسترسی خواهید داشت.

۳- ضبط فیلم از صفحه نمایش

ضبط فیلم از صفحه نمایش تا به حال برای کاربران آی او اس مانند یک رویا بود. البته این امر توسط جیلبریک امکان پذیر بود. ولی خیلی از افراد ترجیح می‌دهند تا دستگاه خود را جیلبریک نکنند. به هر ترتیب، اپل تصمیم گرفته تا این قابلیت را به آی او اس 11 اضافه نماید. فیلم های تهیه شده نیز در اپلیکیشن Photos ذخیره می شوند.

۴- ترجمه عبارات به کمک سیری

در کنار امکان پاسخ به عبارات تایپ شده، سیری قادر خواهد بود تا عبارات مورد نیاز برا نیز ترجمه نماید. در حال حاضر زبان‌های زیر تحت پوشش این سیستم قرار دارند:

  • انگلیسی
  • چینی
  • اسپانیایی
  • فرانسوی
  • آلمانی
  • ایتالیایی

۵- به اشتراک گذاری سریع رمز وای فای

 در آی او اس 11 دیگر نیازی نیست که رمز وای فای را برای دوستان یا اعضای خانواده خود بخوانید و آنها وارد نمایند. قابلیت به اشتراک گذاری سریع رمز عبور به این سیستم عامل اضافه شده است. برای این منظور تنها کافی است که دیوایس خود را که به شبکه متصل است، در کنار دستگاه جدید قرار دهید. به راحتی رمز عبور در آیفون، آیپد یا آیپاد جدید وارد می‌شود. شبیه به معجزه است، اینطور نیست؟!

۶- امکان ذخیره‌سازی تعداد بیشتری از عکس یا فیلم‌ها

اگرچه این قابلیتی شگفت‌انگیز نیست، اما آی اوس اس 11 به شما این امکان را می‌دهد تا تعداد بیشتری از عکس یا فیلم ها را روی دستگاه ذخیره کنید. فرمت فشرده‌سازی جدیدی که اپل برای سیستم عامل جدید خود در نظر گرفته، مسبب این موضوع است و به کاربر این قابلیت را می‌دهد تا تصاویر و فیلم ها را به میزان تقریبا دو برابر نسبت به قبل روی دستگاه خود ذخیره کند.

۷- دستورات متنی برای سیری

دستیار هوشمند سیری بدون شک یکی از موارد کاربردی در اکوسیستم اپل به شمار می رود. در نسخه 11 از سیستم عامل آی او اس، شما قادر هستید تا به جای استفاده از فرامین صوتی، از طریق تایپ متن با سیری در ارتباط باشید.

۸- غیر فعال کردن خودکار نوتیفیکیشن‌ها در حین رانندگی

ارسال پیام در حین رانندگی، کار جالبی نیست و خطرناک به نظر می‌رسد. در آی او اس 11، قابلیتی اضافه شده که هنگام رانندگی، نوتیفیکیشن‌ها روی صفحه نمایش ظاهر نمی‌شوند و به این ترتیب، حواس شما پرت نمی‌شود. همچنین در صورت تمایل، امکان ارسال پیام خودکار با مضمون اینکه شما در حین رانندگی هستید نیز وجود دارد.

۹- تایپ راحت با یک دست

در حالی که آیفون‌ها در حال بزرگ شدن هستند، استفاده با یک دست از آنها نیز به مرور سخت‌تر می‌شود. به همین دلیل در آی او اس 11، قابلیت تایپ با یک دست به این سیستم عامل اضافه شده است. برای انجام این کار کافی است که انگشت خود را روی آیکون کره زمین نگه داشته و حالت راست دست یا چپ دست را انتخاب کنید.

۱۰- تنظیم خودکار مشخصات دستگاه

آی او اس 11 این امکان را در اختیار شما می‌گذارد تا آیفون، آیپد یا آیپاد خود را سریع‌تر راه‌اندازی کنید. با قابلیت جدید Auto Setup در این سیستم عامل، می‌توانید با نگه داشتن دیوایس جدید در کنار دستگاه قدیمی‌تر، کلیه مشخصات آنها را با یکدیگر سینک کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420