لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مراسم اعلام نتایج قرعه کشی بزرگ ا‌ِن آی سی

مراسم اعلام نتایج قرعه کشی بزرگ ا‌ِن آی سی

با سلام و درود،
مفتخریم تا به اطلاع شما کاربران و همراهان همیشگی اِن ای سی برسانیم، که قرعه کشی بزرگ اِن آی سی به مناسبت معرفی آیفون 8 در روز یک شنبه 26 شهریور ماه راس ساعت 15:00 از پیج اینستاگرام اِن آی سی به آدرس https://www.instagram.com/nicapplestore در حضور همه شما عزیزان برگزار خواهد شد.

برای آن دسته از کاربرانی که رویداد بزرگ اِن آی سی در 21ام شهریور ماه را از دست داده‌اند:
مجموعه اپل اِن آی سی تصمیم گرفت تا همزمان با هیجان انگیز ترین مراسم اپل یعنی معرفی آیفون x یا همان آیفون 10 برای اولین بار پوشش زنده این مراسم با شکوه را برنامه ریزی کرده و اجرا نماید.
و طبق معمول همیشه برای هر چه هیجان انگیز تر کردن این مراسم برای شما کاربران عزیز مجموعه اِن آی سی دست به برگزاری قرعه کشی بزرگی برای تمامی شرکت کنندگان کرد، قرعه کشی که در آن همه برنده باشند.
این قرعه کشی 30 دقیقه بعد از شروع همایش اپل آغاز شد و طبق برنامه قبلی میبایست بلافاصله بعد از اتمام همایش مهلت شرکت در قرعه کشی به پایان میرسید و قرعه کشی و اعلام نتایج انجام میشد.
اما از آنجا که علی رغم تمامی پیش بینی‌ها و تمهیداتی که برای جلوگیری از هر گونه افت سرعت و قعطی برای کاربران در طول مراسم از سمت تیم مدیریت سرور و وبسایت انجام شده بود، حضور با شکوه شما عزیزان (با افتخار) بیش از میزان پیش بینی شده بوده و بر طبق فیدبک ها و نظراتی که در طول مراسم مبنی بر عدم دسترسی تعداد قابل توجهی از کاربران به فرم شرکت در قرعه کشی وجود داشت، تصمیم بر این شد تا برای ایجاد فرصتی دوباره به کاربرانی که با مشکل مواجه بوده‌اند، تاریخ اتمام شرکت در قرعه‌کشی تا روز یک شنبه تمدید شود.

خب برگردیم سر بحث شیرین قرعه کشی و هدایا و جوایز،
طبق اعلام قبلی تمامی کسانیکه در طول مدت کنفرانس در سایت ثبت نام کرده‌اند مبلغ 20,000 تومان معادل 20 آی بُن برنده شده اند و این میزان به اکانت تمامی کاربران اضافه شده است و آنها می‌توانند از مبلغ معادل آی بُن خود در پرداختهای خود به عنوان تخفیف استفاده نمایند.

آی بُن چیست؟
این مطلب را در اِن آی سی بخوانید: https://www.apple-nic.com/ibon.html

علاوه بر این هدیه با حضور همیشگی شرکت مدیا پردازش در کنار مجموعه، تصمیم گرفته شد تا از بین کاربران 3 نفر را انتخاب و به قید قرعه برنده هدایایی به مراتب هیجان انگیزتر کنیم.
این هدایا شامل یک آیفون 7 با حجم 128 گیگابایت و دو عدد اپل واچ اسپورت است که به قید قرعه به 3 کاربر خوش شانسی که در نظرسنجی یا همان قرعه کشی شرکت کرده اند، اهدا خواهد شد.

پس یک شنبه 26ام شهریور پیج اینستاگرام اِن آی سی ( https://www.instagram.com/nicapplestore ) را فراموش نکنید.
در حضور شما و سایر دوستان در فروشگاه مرکزی اِن آی سی در مشهد برندگان اعلام خواهند شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420