لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حافظه 256 گیگابایتی آیفون ایکس 1149 دلار برایتان آب می‌خورد!

حافظه 256 گیگابایتی آیفون ایکس 1149 دلار برایتان آب می‌خورد!

​مسئولان اپل در خلال کنفرانس معرفی آیفون ایکس و در اسلایدهایی که در نمایشگر به حضار نشان داده می‌شد، قیمت پایه آیفون ایکس با حافظه 64 گیگابایتی را 999 دلار اعلام کرد. اما این موضوع آنچنان خبر شوکه کننده‌ای نبود. چرا که پیشتر در رسانه‌ها این موضوع مطرح شده بود و تقریبا اکثر مردم می‌دانستند که حداقل قیمت آیفون ایکس، 999 دلار خواهد بود. اما طی این رویداد، اشاره‌ای به قیمت آیفون 256 گیگابایتی نشد!

این یک تصمیم هوشمندانه از سوی مسئولان اپل به حساب می‌آید. چرا که اعلام قیمتی بالای هزار دلار در این رویداد۷ بار روانی منفی برای آنها در پی خواهد داشت و اهالی کوپرتینو، کاملا به این موضوع واقف هستند. در اسلایدهایی که به نمایش درمی‌آمد، آنها تنها به واژه From 999$ به نعنای شروع قیمت از 999 دلار بسنده نموده و اشاره‌ای به قیمت آیفون ایکس با حافظه 256 گیگابایت نکردند. اما اگر به وبسایت اپل سر بزنید، خواهید دید که آیفون X با حافظه داخلی 256 گیگابایت، قیمتی معادل 1149 دلار برای کاربران در بر خواهد داشت.

شایان ذکر است که قیمت اشاره شده تنها برای کشور آمریکاست و در کشورهای دیگر، موضوع متفاوت است. به عنوان مثال در کشور استرالیا، آیفون ایکس با حافظه داخلی 256 گیگابایتی با قیمت 1829 دلار استرالیا به فروش خواهد رسید که با یک حساب سرانگشتی، متوجه می‌شویم که این قیمت، معادل 1466  دلار آمریکا خواهد بود.

در نهایت مایل هستیم تا نظر شما را در مورد روند قیمت گذاری اپل بدانیم. آیا حاضر به پرداخت هزار دلار برای آیفون ایکس 64 گیگابایتی یا 1149 دلار برای آیفون ایکس 256 گیگابایتی هستید؟

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420