لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

به مانند آیفون 7 و 7 پلاس، آیفون 8 و 8 پلاس به ترتیب دارای دوربین‌های تک و دوگانه است و خبری از دوربین عمودی نیست!

تیم کوک معتقد است که این دو تلفن هوشمند، جهشی بزرگ برای کمپانی اپل به حساب می‌آیند. طراحی آنها تا حدودی تغییر پیدا کرده و جنس بدنه پشتی از آلومینیوم به شیشه‌ای مبدل شده است. اما سایر قسمت‌های از استیل بسیار مقاوم تشکیل شده است. ابعاد آنها نیز تغییری پیدا نکرده و صفحه نمایش نیز مانند سه نسل پیشین، 4.7 و 5.5 اینچ است!

اپل صفحه نمایش True Tone را نیز به آیفون آورده است. کیفیت صدای اسپیکرها فوق العاده است! هر دو مدل از پردازنده A11 بهره می‌برند. مطمئنا قدرتمندترین پردازنده را شاهد خواهیم بود. شش هسته در کنار هم! دو هسته فوق قدرتمند و چهار هسته اقتصادی در کنار یکدیگر. کافی نیست واقعا؟!

هر دو آیفون 8 و 8 پلاس به دوربین 12 مگاپیکسل مجهز هستند. 83 درصد نسبت به نسل قبل جذب نور بیشتری خواهند داشت و قدرت آنها نیز افزایش پیدا کرده است. البته شایان ذکر است که آیفون 8 پلاس حاوی دو دوربین 12 مگاپیکسل است!

قابلیت Portrait mode جدید، افکت‌های نوری را نیز به تصویر اضافه می‌نماید. دو آیفون جدید همچنین دارای بالاترین کیفیت کپچر میان تمامی تلفن‌های هوشمند است!

فیلم‌برداری اسلوموشن با کیفیت 1080p و نرخ فریم 240fps انجام می‌پذیرد.

 

به سراغ تکنولوژی واقعیت افزوده می‌رویم! شما می‌توانید بازی‌ها را به صورت آنلاین یا با دوستان خود روی یک میز انجام دهید. شما می‌توانید به راحتی به اجزای داخل تصویر نزدیک یا از آنها دور شوید.

 

شبکه‌های LTE و Wireless بسیار بهبود پیدا کرده‌اند. و اما نکته مهم! آیفون 8 و آیفون 8 پلاس به دلیل بهره‌مندی از بدنه شیشه‌ای، از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند. همین موضوع، دلیل بر تغییر در طراحی آیفون هاست.

شما می‌توانید تلفن هوشمند خود را در منزل، کنار تخت خواب، در کافه یا حتی در ماشین روی پد مخصوص شارژ قرار دهید. کلیه شرکت‌هایی که از سیستم شراژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کنند، می‌توانند برای آیفون 8 و 8 پلاس پد شارژر طراحی نمایند.

اپل فروش شارژرهای مخصوص را ابتدا با برندهای Belkin و Mophie در فروشگاه‌های خود آغاز خواهد کرد.

هر دو مول آیفون 8 و 8 پلاس در دو مدل 64 و 256 گیگابایتی عرضه خواهند شد که قیمت مورد اول از 699 و گزینه بعدی از 799 دلار آغاز خواهد شد.

 

به طور مختصر، مشخصات آیفون‌های 8 و 8 پلاس را باهم مرور می‌کنیم:

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373