لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ایکس | نمایش انیمیشن‌های سه‌بعدی در هنگام شارژ بی‌سیم

آیفون ایکس | نمایش انیمیشن‌های سه‌بعدی در هنگام شارژ بی‌سیم

 اپل در نهایت تصمیم گرفت تا تکنولوژی شارژ بی سیم را به آیفون بیاورد. اخبار جدید حاکی از آن است که آیفون ایکس در هنگام شارژ بی سیم، انیمیشن‌های سه‌بعدی خاصی را برای کاربر به نمایش می‌گذارد!

آقای Guilherme Rambo که یکی از توسعه دهندگان برزیلی است، هنگام بررسی نسخه گلدر متسر iOS 11 با کدهایی روبرو شد که به شارژ بی‌سیم در آیفون X اشاره دارد و در ادامه، نمایش انیمیشن در هنگام شارژ دستگاه به صورت وایرلس را تأیید می‌کند.

به نظر می‌رسد که سیستم عامل iOS 11 دارای قابلیتی است که مدل دستگاه را تشخیص می‌دهد و در صورتی که دیوایس مجهز به تکنولوژی شارژ بی سیم باشد، انیمیشن های خاصی را روی نمایشگر نشان می‌دهد.

اما چیزی که هنوز مشخص نیست، احتمال وجود این قابلیت روی آیفون 8 و 8 پلاس است. موسسه امنیتی KGI چندی پیش، وجود تکنولوژی شارژ بی سیم در کلیه آیفون‌های معرفی شده در سال 2017 را تأیید کرده بود.

موضوع دیگری که هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد، نوع استفاده از شارژ بی سیم است. چرا که هنوز مشخص نیست این قابلیت مانند اپل واچ نیاز به قرارگیری دستگاه بر روی شارژر دارد، یا می توان از فواصل دور نیز از این امکان استفاده کرد.

کنفرانس معرفی آیفون X روز سه شنبه ۲۱ شهریور رأس ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود و وبسایت اِن آی سی، این رویداد را به صورت زنده پوشش خواهد داد. بنابراین با ما همراه باشید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373