لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

در کنار آیفون 8 چه محصولاتی در سالن استیو جابز معرفی خواهند شد؟

در کنار آیفون 8 چه محصولاتی در سالن استیو جابز معرفی خواهند شد؟

سالن استیو جابز در مقر جدید اپل؛ اپل پارک، سه شنبه هفته آینده از علاقمندان و خبرنگاران پذیرایی خواهد کرد و سوگلی محصولات اپل، یعنی آیفون در این رویداد به دنیای تکنولوژی معرفی می‌شود. اما در کنار این محصول، باید منتظر دیوایس‌های دیگری نیز باشیم.

معرفی آیفون 8 یا آیفون ادیشن، بدون شک جذاب ترین رویدادی خواهد بود که در کنفرانس اپل در بیست و یکم شهریور ماه اتفاق خواهد افتاد. اما نباید از این موضوع نیز غافل شویم که کنفرانس اشاره شده، در سالن استیو جابز که طراحی و آماده‌سازی آن به تازگی به پایان رسیده، برگزار می‌شود. همچنین محصولات دیگری نیز در کنار آیفون نسل بعد معرفی خواهند شد که در این مطلب به آنها می‌پردازیم.

لابی این سالن دارای دیواری از جنس شیشه است و به این ترتیب، فضای بیرونی آن به صورت کامل قابل مشاهده است و افرادی که برای این رویداد در محل اشاره شده حضور می‌یابند، مطمئنا از دیدن مناظر و مقر جدید اپل لذت خواهند برد. در دو سمت این سالن، پله‌هایی برای دسترسی به محل برگزاری کنفرانس در نظر گرفته شده که شرکت‌کنندگان را چهار طبقه به زیر زمین می‌برد!

بر اساس گزارش بلومبرگ، در کنار آیفون نسل بعد، باید انتظار معرفی اپل واچ و اپل تی وی را نیز داشته باشیم. طبق اعلام افراد نزدیک به اپل که در جریان روند طراحی و ساخت سالن استیو جابز هستند، ظاهرا کف پوش سالن به گونه‌ای طراحی شده که بعد از معرفی محصولات جدید، کنار خواهد رفت و محفظه مخصوص به نمایش دستگاه‌های جدید ظاهر خواهد شد!

اپل همواره به داشتن کیفیت محصولات معروف بوده است. آنها سعی کرده‌اند تا این کیفیت را به سالن استیو جابز نیز بیاورند. طبق گزارشات جدید، هر کدام از صندلی‌های سالن مبلغی معادل ۱۴ هزار دلار برای اپل آب خورده است و با توجه به اینکه این محل از ۱۰۰۰ صندلی پشتیبانی می‌کند، می‌توان حدس زد که تنها ۱۴ میلیون دلار برای صندلی های این سالن توسط اهالی کوپرتینو هزینه شده است.

ما در ان آی سی، رویداد معرفی آیفون 8 را به صورت زنده پوشش خواهیم داد. پس در این مراسم با ما همراه باشید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420