لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

VLC ممکن است در آینده امکان پخش محتوای تصویری از طریق ماهواره را فراهم سازد

VLC ممکن است در آینده امکان پخش محتوای تصویری از طریق ماهواره را فراهم سازد

 اپلیکیشن اجرای محتوای ویدیوییVLC در آستانه بیست سالگی خود قرار دارد و حالا مشخص شده که این اپلیکیشن تصمیم دارد تا یک آپدیت جدید را آماده انتشار برای کاربران خود کند.

بر اساس گزارش‌هایی که تیم توسعه دهنده و دانشجویان تحت مدیریت این گروه منتشر کرده‌اند، نسخه ۴ اپلیکیشن VLC قرار است با رابط کاربری جدیدی آماده عرضه به کاربران شود که ظاهر آن را به شکلی منحصر به فرد تغییر خواهد داد و امکان استفاده از آن را در پلتفرم‌های مختلف فراهم می‌کند.

علاوه بر رابط کاربری، Jean-Baptist Kempf مدیر توسعه اپلیکیشن VLC اعلام کرده که توسعه دهندگان در تلاش هستند تا یک پروتکل جدید را برای پشتیبانی از محتوای انتشار یافته از طریق ماهواره فراهم بیاورند. او مشخصاً اعلام کرده که دانشجویان فعال در حوزه توسعه این اپلیکیشن در تلاش هستند تا در آینده نزدیک یک بستر مناسب مبتنی بر IP را برای ارسال و دریافت محتوای ویدیویی از طریق اپلیکیشن یاد شده فراهم سازند.

این پروتکل امکان تماشا و اشتراک گذاری ویدیوها را با قیمت ارزان‌تر و بدون نیاز ابزارهای سخت افزاری گران قیمت را فراهم می‌آورد. این توسعه‌دهنده همچنین تأکید کرده که پروتکل یاد شده قرار است به صورت کاملاً رایگان و متن باز آماده عرضه به کاربران و توسعه دهندگان دیگر باشد و می‌توان آن را به عنوان آینده سرویس‌های پخش محتوای دیجیتالی آماده عرضه به کاربران کرد.

این توسعه دهنده اعلام کرده که در آپدیت‌های بعدی اپلیکیشن VLC امکان پشتیبانی از ست تاپ باکس‌های دیجیتالی و دیش‌های ماهواره‌ای برای استریم محتوای تلویزیونی از طریق IP و به صورت دیجیتالی فراهم خواهد شد. این روش باقیمتی بسیار ارزان امکان اشتراک گذاری ارسال و انتشار محتوای ویدیویی مختلف را به تمامی کاربران و صرفاً با تجهیزات خانگی فراهم می‌آورد. گفتنی است که قابلیت‌های یاد شده قرار است برای تمامی پلتفرم‌ها پشتیبانی کننده از VLC آماده ارائه باشند که کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373