لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 8 | آیا این نام جایگزین 7 اس خواهد شد؟

آیفون 8 | آیا این نام جایگزین 7 اس خواهد شد؟

​اگر گزارشات جدیدی که دهان به دهان می‌چرخد صحت داشته باشد، آیفون‌های امسال آنطور که ما انتظار داریم، نامگذاری نخواهند شد!

پیشتر در اخبار و رسانه‌ها، این موضوع مطرح شده بود که در کنار آیفون 8، شاهد معرفی آیفون 7 اس و 7 اس پلاس خواهیم بود که مدل به‌روز شده آیفون 7 هستند. در کنار آن، از گوشه و کنار نام آیفون 8، آیفون ایکس، آیفون ادیشن و آیفون پرو شنیده می‌شود. ظاهرا باید منتظر تغییر در روند نامگذاری پرچمدار کمپانی اپل باشیم.

برخی منابع که تولید کننده لوازم جانبی برای محصولات اپل هستند، این مورد را تأیید کرده‌اند که نام‌های آیفون 7 اس و 7 اس پلاس وجود نخواهند داشت و جای خود را به آیفون 8 و 8 پلاس خواهند داد. در ادامه، آنها این نکته را نیز ذکر کرده اند که دهمین پرچمدار اهالی کوپرتینو، آیفون ادیشن نامیده می‌شود.

در ماه فروردین امسال، اخبار و شایعات زیادی مبنی بر تغییر اسم آیفون نسل بعد در رسانه‌ها مطرح شد. این محصول که دارای مشخصات رده بالا بوده و دیوایسی خاص به شمار خواهد آمد (مانند نسخه ادیشن اپل واچ)، دارای افزایش قیمتی محسوس نسبت به مدل‌های پیشین نیز خواهد بود. به همین دلیل احتمالا باید آیفون 7 اس و 7 اس پلاس را به دست فراموش بسپاریم و به این موضوع عادت نماییم که آنها را با نام آیفون 8 و 8 پلاس خطاب کنیم. از آنجا که روزها در حال گذر هستند و به کنفرانس رونمایی از آیفون نسل بعد نزدیک می‌شویم، باید به این موضوع اشاره کنیم که پرچمدار بعدی کمپانی اپل ظاهرا در حال بسته‌بندی و آماده شدن برای عرضه هست و همین موضوع، سبب می‌شود تا برخی افراد آنها را از نزدیک ببینند.

در نهایت، باید بگوییم که تا ۲۱ شهریور و کنفرانس معرفی آیفون نسل بعد، نمی‌توان به اخبار و شایعات اعتماد کرد. پس در روز اشاره شده، با ما همراه باشید تا در کنار یکدیگر، شاهد پوشش زنده کنفرانس اپل باشیم.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420