لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 7 اس وجود خارجی ندارد! احتمال حذف سری اس از محصولات اپل

آیفون 7 اس وجود خارجی ندارد! احتمال حذف سری اس از محصولات اپل

​از همان ابتدای عرضه آیفون های اپل، این شرکت سیاستی جالب و قابل توجه را برای برخی مدل های خود را بکار برده است و آن سیاست، نامگذاری آیفون های سری اس است. سری اس آیفون های اپل معمولا از طراحی مدل سال گذشته استفاده می کنند اما مشخصات آن بروز شده و یک ویژگی خاص و مهم در آن اضافه شده است. این حرکتی است که اپل با آیفون 3 جی اس آغاز کرد و همچنان تا به امروز شاهد استفاده از این استراتژی بوده ایم، اما به نظر می رسد که اهالی کوپرتینو بالاخره قصد دارند که در این بخش تغییراتی خاص و اساسی را ایجاد کنند. برای جزئیات بیشتر دراین باره، در ادامه با ما همراه شوید. 

​پس از عرضه آیفون 3 جی، اپل به جای عرضه نسخه ای کاملا تازه، تصمیم گرفت که نسخه ای بهبود یافته از مدل قبلی را با نام آیفون 3 جی اس رونمایی کند. آیفون 4 و آیفون 4 اس، آیفون 5 و آیفون 5 اس، آیفون 6 و آیفون 6 اس، همگی از همین استراتژی ساده ولی پر مفهوم  استفاده کردند و به همین جهت بسیاری انتظار این موضوع را دارند که اپل امسال از آیفون 7 اس پرده بردارد. مشحصه اصلی سری اس این است که این محصولات معمولا ایرادات نسخه قبلی را برطرف کرده و یک ویژگی خاص مانند سیری، تاچ آیدی و قابلیت لمس سه بعدی به آن اضافه می شود و پس از عرضه این مدل، اپل مدلی را با طراحی کاملا تازه و مشخصاتی متفاوت روانه بازار می کند. این روندی است که اپل تا به امروز دنبال می کرده است، اما منبعی تازه اعلام کرده است که اپل قصد دارد در سال 2017 این استراتژی را کنار گذاشته و به جای آن، صرفا آیفون هایی با عنوان عادی عرضه کند؛ این یعنی که احتمالا آیفون 7 اس وجود خارجی نداشته و روند نام گذاری آیفون های جدید به صورت آیفون ایکس، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس باشد. اپل مدت هاست که سیاست های قبلی خود را دستخوش تغییرات مختلفی کرده است و احتمال اینکه اهالی کوپرتینو در نحوه نامگذاری محصولات جدیدشان تجدید نظر کنند بسیار بالاست. درکل برای اینکه از این موضوع مطئمن شویم بهتر است تا تاریخ 21 شهریور صبر کنیم تا ببینیم که اپل چه برنامه ای برای موفق ترین محصولش دارد.

نظر شما چیست؟ آیا اپل سری اس آیفون را حذف خواهد کرد؟

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420