لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین وبلاگ نویسی زنده اِن آی سی: کنفرانس معرفی آیفون 8

اولین وبلاگ نویسی زنده اِن آی سی: کنفرانس معرفی آیفون 8

پس از یک سال شایعه، خبرهای گوناگون و تصاویر مختلف، اپل بالاخره به طور رسمی اعلام کرد که این شرکت در تاریخ 12 سپتامبر و به عبارتی 21 شهریورماه میزبان مراسمی در مقر مدیریتی جدید خود خواهد بود؛ مراسمی که در آن شاهد رونمایی از جدیدترین تلفن هوشمند اپل یعنی آیفون 8 خواهیم بود. این آیفون قرار است دهمین تلفن هوشمندی باشد که اپل به طور رسمی معرفی و عرضه می کند و به نوعی بسیار جالب است که ببینیم اپل بعد از گذشت ده سال از عرضه اولین آیفون خود چه تغییراتی را در این محصول انقلابی ایجاد کرده است. اپل همچنین در این مراسم قصد دارد از چند محصول دیگر یعنی آیفون 7 اس، آیفون 7 اس پلاس، اپل واچ سری سه و البته اپل تی وی نسل پنجم نیز پرده بردارد و کاربران خود را شگفت زده کند. 

به طور کلی، اپل مراسم های خود را به صورت زنده در وبسایت خود پوشش می دهد و کاربرانی که از اپل تی وی و یا محصولات اپل استفاده می کنند می توانند این مراسم را به طور زنده تماشا و دنبال کنند. از طرفی کاربران ویندوز 10 نیز می توانند از طریق همان وبسایت، مراسم اپل را به طور زنده و با مرورگر مایکروسافت اج دنبال کنند. مسلما هر کاربری توانایی مشاهده مراسم اپل به صورت زنده را ندارد و به همین جهت NIC تصمیم دارد برای کاربران عزیز خود وبلاگ نویسی زنده کنفرانس معرفی آیفون 8 را مهیا کند. در وبلاگ نویسی زنده ما، شما می توانید اخبار لحظه به لحظه مراسم اپل را در کنار تمامی حواشی و بحث های پیرامون این مراسم را دنبال کرده و از ان ها مطلع شوید. درنهایت باید گفت که این مهم ترین مراسمی است که اپل درطی چندسال اخیر میزبان آن بوده است و برای ما یک افتخار است که درطی وبلاگ نویسی زنده این مراسم، لحظاتی فوق العاده هیجان انگیز و فوق العاده را در کنار شما کاربران عزیز را تجربه کنیم. وبلاگ نویسی زنده اپل در تاریخ 21 شهریور سال جاری و راس ساعت 21:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد. برای دنبال کردن وبلاگ نویسی زنده می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420