لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپاد نانو نسل شش دیگر از سوی اپل پشتیبانی نخواهد شد

آیپاد نانو نسل شش دیگر از سوی اپل پشتیبانی نخواهد شد

​به جرات می توان گفت که آیپاد یکی از مهمترین و خاص ترین محصولات اپل در تاریخ به شمار می آید؛ این وسیله که در اصل یک پخش کننده موزیک است که به دلیل طراحی زیبا، راحتی استفاده و وجود هزاران آهنگ مختلف در برنامه آیتونز توانست به سرعت محبوب شود. مسلما با ظهور آیفون اپل آیپاد کم کم از دید ها خارج شد تا اینکه این محصول اپل که روزی یک محصول پرفروش و حماسی از سوی اپل به شمار می رفت وارد کالای “متفرقه” این شرکت شد. چندی پیش این شرکت به طور رسمی اعلام کرد که اپل تنها قصد فروش آیپاد تاچ نسل شش را دارد و هیچ آیپاد دیگری را در بازار به فروش نخواهد رساند. حال در ادامه این موضوع، اپل پشتیبانی از یکی از آیپادهای محبوبش را یعنی آیپاد نانو نسل شش را به کلی متوقف کرده است. برای جزییات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

آیپاد نانو نسل شش در سال 2010 برای اولین بار توسط استیو جابز، مدیرعامل فقید اپل رونمایی و روانه بازار شد و در همان زمان به محبوبیت و فروش بسیار خوبی دست پیدا کرد. تنها دو سال بعد پس از عرضه این محصول اپل اقدام به عرضه نسخه بروز شده این محصول به نام آیپاد نانو نسل هفت کرد که باعث شد آیپاد نانو نسل 6 دیگر در فروشگاه های اپل به فروش نرسد. حال با گذشت 4 سال از آن روز، اپل به طور رسمی اعلام کرده است که این شرکت دیگر هیچ پشتیبانی از آیپد نانو نسل شش را به عمل نخواهد آورد و این یعنی که دیگر قطعات لازم، لوازم جالبی و موارد مشابه برای این محصول تولید نشده و اپل مسئولیتی در قبال آن ها ندارد. به عبارتی دیگر، آیپاد نانو نسل شش اپل حالا یک کالای منسوخ شده است. 

نظر شما چیست؟ آیا شما هم یک کاربر آیپاد نانو نسل شش بودید؟

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420