لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

در آیفون 8، سیری با دکمه پاور دستگاه فعال خواهد شد؟

در آیفون 8، سیری با دکمه پاور دستگاه فعال خواهد شد؟

می دانید که اپل در آیفون جدید خود که درحال حاضر به نام های آیفون 8، آیفون ایکس، آیفون ادیشن، آیفون ایکس ادیشن، آیفون 10 و غیره شناخته می شود، تصمیم به حذف کردن یکی از امضاهای اصلی آیفون یعنی دکمه هوم گرفته است. این دکمه به جرات یکی از مهمترین اجزای اصلی آیفون شماست که برای مواردی از جمله بستن یک اپلیکیشن، ورود به تسک منیجر و البته فعال سازی سیری استفاده می شود. سیری دستیار صوتی هوشمند محصولات اپل می باشد که معمولا با گفتن عبارت Hey Siri و یا نگه داشتن دکمه هوم فعال شده و شروع به گوش دادن می کند، اما حالا که دکمه هومی برای نگه داشتن وجود ندارد، سیری به چه صورتی فعال خواهد شد؟ منبع تازه ای ادعا کرده که این دستیار صوتی با استفاده از دکمه پاور آماده به کار می شود! برای جزییات بیشتر در این باره با ما همراه شوید.

براساس گزارش تازه ای که از سوی یک منبع تازه منتشر شده است، اپل در آیفون 8 توانسته است چند دستور مختلف را برای فعال سازی سیری، دستیار هوشمند صوتی اپل اضافه کند که یکی از روش های کشف شده از سوی یک منبع، نگه داشتن دکمه قفل یا همان پاور صفحه است. این موضوع برای ما بسیار جالب است چراکه درحال حاضر، نگه داشتن دکمه پاور شما را راهی منوی خاموش کردن دستگاه کرده و یک بار فشردن آن صفحه را خاموش و روشن می کند. منبع به این موضوع اشاره کرده که شما با نگه داشتن دکمه پاور می توانید به سیری دسترسی پیدا کنید که با صحبت های قبلی مان درباره عملکرد دکمه پاور در تناقض است. به هرحال از آنجایی که اپل تجربه کاربری آیفون 8 را به کلی دستخوش تغییر کرده است بهتر است صبر کنیم تا دستپخت نهایی اپل را ببینیم! 

نظر شما چیست؟ شما درباره آیفون 8 اپل چه فکر میکنید؟

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420