لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چگونه کنفرانس اپل را به طور زنده دنبال کنیم؟

چگونه کنفرانس اپل را به طور زنده دنبال کنیم؟

​همانطور که می دانید دقیقا 8 روز دیگر تا رونمایی از جدیدترین گل سرسبد اپل یعنی آیفون ایکس و سایر محصولات کاربردی دیگر از جلمه آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس، اپل واچ سری سه و اپل تی وی نسل پنجم باقی مانده است. به جرات می توانیم بگوییم که کنفرانس های اپل همیشه از جذاب ترین و هیجان انگیزترین مراسم های فعال در حوزه تکنولوژی هستند و مطمئنا مراسم 21 شهریور اپل نیز از این قائده مستثنی نیست. بسیاری از کاربران و طرفداران اپل دوست دارند که مراسم های اپل را به صورت زنده دنبال کنند و به همین جهت تصمیم گرفتیم به شما نشان دهیم که چگونه می توان کنفرانس اپل را به صورت زنده و به صورت وبلاگ نویسی زنده مشاهده و دنبال کرد. برای جزییات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

چگونه کنفرانس اپل را به صورت ویدئویی و زنده تماشا کنیم؟ 

​مطمئنا برای کاربرانی که نمی توانند به صورت حضوری در کنفرانس هزار نفره اپل حضور داشته باشند، تماشای کامل کنفرانس به صورت آنلاین بیشترین لذت ممکنه را دارد. خوشبختانه اپل به طور سالانه مراسم های خود را در وبسایت خود به صورت زنده پخش می کند و به همین صورت کاربران می توانند خیلی  ساده مراسم های اپل را راس ساعت مقرر تماشا کنند. برای اینکه شما بتوانید مراسم زنده اپل را تماشا کنید نیازمند داشتن یکی از محصولات اپل مانند اپل تی وی، آیفون، آیپد و یا مک با سیستم عامل مشخص شده باشید اما اگر از محصولات اپل استفاده نمی کنید جای نگرانی نیست؛ چراکه اپل به کاربران ویندوزی که از مرورگر مایکروسافت اج استفاده می کنند می توانند مراسم را به طور زنده و لحظه به لحظه دنبال کنند. اگر هم از محصولات دیگری استفاده می کنید و یا مرورگر مایکروسافت اج را بر روی سیستم خود ندارید باید به دنبال راهکار های دیگر باشید. 

چگونه کنفرانس اپل را به صورت وبلاگ نویسی زنده دنبال کنیم؟

​حال بیایید تصور کتیم که شما از اینترنت خوبی برخوردار نیستید که بخواهید مراسم را به صورت آنلاین تماشا کنید و یا صرفا قصد دارید مراسم را به صورت متنی در کنار تصاویر دنبال کنید؛ اینجاست که راه حل دوم پیش روی شما، وبلاگ نویسی زنده است. وبلاگ نویسی زنده روشی است که در آن اخبار لحظه به لحظه ای مراسم در کنار تصاویر مهم آن در صفحه ای مخصوص قرار گرفته و کاربر می تواند به سادگی تمام آن را دنبال کند. به نظرمان اینجا فرصت خوبی است که اعلام کنیم اِن آی سی  قصد دارد همزمان با رونمایی اپل از دهمین تلفن هوشمند اپل، برای اولین بار هیجان انگیزترین کنفرانس ویژه خبری اپل را برای شما عزیزان در وبسایت خود به صورت زنده پوشش دهد. .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420