لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نیم نگاهی به سالن استیو جابز در مقر مدیریتی جدید اپل

نیم نگاهی به سالن استیو جابز در مقر مدیریتی جدید اپل

همانطور که می دانید اپل قرار است میزبان مراسمی تازه در تاریخ 21 شهریور باشد که انتظار می رود در آن این شرکت از جدیدترین محصولات خود مانند آیفون ایکس، آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس، اپل واچ سری سه و اپل تی وی نسل پنجم رونمایی کند. یکی از مواردی که خود اپل نیز برای آن بسیار مشتاق است، محل برگزاری این مراسم است. اپل تا به امروز مراسم های خود را در مکان های مختلف برگزار می کرده اما این اولین بار است که اهالی کوپرتینو، مراسم خود را در مقر مدیریتی جدید خود که به نام های Campus 2 و سفینه فضایی شناخته می شود برگزار میکنند. اپل در این مکان یک فضای کاملا مخصوص به نام سالن استیو جابز را طراحی کرده که محل برگزاری مراسم های این شرکت است و حال امروز می خواهیم نیم نگاهی به این مکان داشته باشیم. برای جزئیات بیشتر در این باره، در ادامه با ما همراه شوید. 

سالن استیو جابز دارای هزار صندلی برای میزبانی از تمام خبرنگاران و رسانه هایی است که به مراسم های اپل دعوت می شوند می باشد و این مکان درست همان جایی است که بالاخره شاهد رونمایی از دهمین آیفون اپل یعنی آیفون ایکس ادیشن خواهیم بود. حال امروز یک منبع خبری چند تصویر مختلف – که در بالا می توانید مشاهده کنید – از این مکان را منتشر کرده که در نگاه اول ناتمام و در مراحل توسعه به نظر می رسد اما نگران نباشید؛ این تصاویر نزدیک به سه ماه گذشته گرفته شده اند و احتمالا اپل تا به امروز ساخت این مکان را تکمیل کرده است. انتظار می رود که اپل در تاریخ 21 شهریور به طور رسمی و در این مکان از جدیدترین محصولات خود به طور رسمی رونمایی کند.

نظر شما چیست؟ شما درباره این مکان جدید چه فکر می کنید؟

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420