لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هوم پاد از طریق یک تن صدای مخصوص به آیفون متصل می شود

هوم پاد از طریق یک تن صدای مخصوص به آیفون متصل می شود

مطمئنا آیفون های جدید اپل تنها محصولات هیجان انگیزی نیستند که اهالی کوپرتینو قصد عرضه آن را به بازار دارند، بلکه اسپیکر هوشمند این شرکت یعنی هوم پاد یکی دیگر از محصولات مورد انتظار ماست که اپل پیش از این آن را در خرداد سال جاری و درطی مراسم WWDC 2017 رونمایی کرد. اسپیکرهای هوشمند نزدیک به یک سال است که بر سر زبان ها افتاده اند و اپل نیز بعد از مدت ها بالاخره وارد این بازی شده است. هوم پاد یک اسپیکر قدرتمند است که با دستیار هوشمند سیری و کیت نرم افزاری Home ادغام شده تا خانه شما را هوشمند تر از قبل کند. حال امروز یک سری اطلاعات تازه درباره نحوه اتصال اسپیکر به آیفون شما منتشر شده که در ادامه قصد بررسی آن را داریم. برای جزییات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

 همانطور که گفتیم، هوم پاد اسپیکر هوشمندی است که با دستیار هوشمند سیری و HomeKit اپل ادغام شده تا به قطبی مهم در خانه شما تبدیل شود. این اسپیکر به طور رسمی در مراسم WWDC 2017 رونمایی شد اما بعد از آن جزییات بیشتر دیگری از آن منتشر نشد. یکی از مواردی که برای بسیاری جای سوال دارد این است که هوم پاد قرار است چگونه به آیفون شما متصل شود؟ مسلما برای اینکه هوم پاد بتواند عملکرد بهتری را داشته باشد و بتواند موسیقی های درون آیفون را پخش کند نیازمند این برقراری ارتباط می باشد. ماه گذشته به شما توضیح دادیم که هوم پاد نحوه اتصالی مشابه ایرپاد را دارد اما جزییاتی که امروز منتشر شده کمی با گزارش ماه گذشته تفاوت دارد. براساس گزارش جدید، هوم پاد شما از خود یک تن صدای خاص را پخش می کند و از طریق این تن صدا به دستگاه شما متصل می شود که یک شیوه عجیب و در عین حال جالب به نظر می رسد که شاید اپل درباره آن در مراسم 21 شهریور خود صحبت کند.

نظر شما چیست؟ شما درباره هوم پاد چه فکر می کنید؟

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373