لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ایکس، نام دهمین تلفن هوشمند اپل خواهد بود؟

آیفون ایکس، نام دهمین تلفن هوشمند اپل خواهد بود؟

​نزدیک به یک هفته دیگر، اپل به طور رسمی از جدیدترین تلفن هوشمند خود یعنی آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس و البته یک مدل ویژه که تا به امروز به نام های مختلف از جمله آیفون 8 و آیفون پرو می شناختیم پرده خواهد برداشت؛ محصولاتی که پس از مدت ها بالاخره قرار است تغییراتی اساسی در بخش های مختلف این محصول از جمله طراحی، نمایشگر و غیره ایجاد کنند. روز گذشته برایتان گزارشی مبنی بر نامگذاری آیفون پیشرفته تر اپل به آیفون ایکس ادیشن منتشر کردیم اما امروز صبح، منبع دیگری این موضوع را تکذیب و اعلام کرده که آیفون بعدی اپل صرفا آیفون ایکس نامگذاری خواهد شد که به نظر قرار است نامگذاری نهایی این محصول باشد. برای جزییات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

​به امی توان گفت که مشخص شدن نام آیفون به تنهایی خودش بخش هیجان انگیزی از مراسم آتی اپل به حساب می آید. زمانی که آیفون 7 قرار بود به طور رسمی رونمایی شود اولین شایعات به این موضوع اشاره داشتند که اپل قرار است آیفون جدید خود را با تغییراتی کاملا اساسی و به نام آیفون 8 روانه بازار کند. از آن زمان است که نام آیفون 8 اپل بر سر زبان ها افتاده و بسیاری بر این تصور هستند که اپل محصول بعدی خود را اینگونه نامگذاری خواهد کرد. اما نام های دیگر از جمله آیفون 10، آیفون ایکس، آیفون ادیشن و غیره همگی از مواردی بودند که منابع خبری مختلف به آن اشاره داشتند و حال امروز یک منبع ناشناس اعلام کرده است که اپل در نهایت به این نتیجه رسیده است که نام محصول جدید خود را آیفون ایکس بگذارد. اصولا استفاده از عبارت X در نامگذاری یک محصول به خاص بودن یک کالا اشاره دارد و چندان دور از ذهن نیست که اپل آیفون جدیدش را آیفون ایکس نامگذاری کند. تا رونمایی از جدیدترین آیفون اپل تنها یک هفته باقی مانده است و برای همین، به زودی پرونده نام گذاری جدیدترین آیفون اپل بسته خواهد شد. 

نظر شما چیست؟ آیا فکر می کنید آیفون جدید اپل آیفون ایکس نامگذاری شود؟

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420