لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کریگ فدریگی، مدیر بخش نرم افزار اپل هدایت تیم سیری را به عهده گرفت

کریگ فدریگی، مدیر بخش نرم افزار اپل هدایت تیم سیری را به عهده گرفت

به نظر می رسد که اپل قصد دارد در ساختار کارکنان اصلی و پایه شرکت خود تغییراتی ایجاد کند؛ ادی کیو که مسئول بخش خدمات اینترنتی و نرم افزاری اپل است مدت هاست که کنترل تیم سیری، دستیار صوتی هوشمند اپل را به عهده دارد اما به نظر می رسد که تیم کوک قصد دارد برخی تغییرات تازه را در وظیفه او ایجاد کند؛ چراکه براساس گزارش جدید، کریگ فدریگی که مسئول کل بخش نرم افزار اپل می باشد حالا مسئول تیم سیری اپل است و این وظیفه دیگر به دوش ادی کیو نخواهد بود. برای جزییات بیشتر درادامه با ما همراه شوید.

​شاید فکر کنید که اپل قصد دارد ادی کیو را به کلی از اپل اخراج کند اما بهتر است دوباره فکر کنید، چراکه او پس از کنار گذاشتن هدایت تیم سیری، این وظیفه را دارد تا با شرکت های هالیوودی بزرگ صحبت کرده و آن ها را خریداری کند. اپل مدتی می شود که توجه فوق العاده خاصی به ارائه و تولید محتوای ویدئویی و سرگرم کننده داشته و این اقدام اهالی کوپرتینو می تواند تاثیر مثبتی در فرآیند تبدیل شدن به یکی از قطب های پخش و تولید محتوا داشته باشد. حال که ادی کیو تیم سیری را ترک کرده، چه کسی به جای او حاضر خواهد شد؟ پاسخ کریگ فدریگی است؛ فردی که هم اکنون کنترل سیستم عامل های iOS و macOS را به دست داشته و عملکرد کم نظیر وی باعث محبوبیت او در بین هواداران اپل شده است. به گفته منابع تازه، اپل وظیفه هدایت تیم سیری را به وی سپرده چراکه این دستیار صوتی برای این شرکت بسیار مهم شده و به نظر اپل تنها کسی که می تواند سیری را وارد فاز جدیدی از کاربردی بودن کند، کریگ فدریگی است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420