لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نامگذاری و ظرفیت های آیفون جدید لو رفت | منتظر آیفون ایکس ادیشن باشید!

نامگذاری و ظرفیت های آیفون جدید لو رفت | منتظر آیفون ایکس ادیشن باشید!

​حال که تنها 10 روز تا رونمایی رسمی از جدیدترین آیفون های اپل باقی مانده است، شایعات واخبار پیرامون این محصول به اوج خود رسیده اند. تا به امروز اطلاعات کلی بسیاری از جمله طراحی جدید و ویژگی های این آیفون ها یعنی آیفون 7 اس، آیفون 7 اس پلاس و آیفون 8 را دریافت کرده بودیم اما حال که مدت زمان زیادی را رونمایی رسمی از این محصول باقی نمانده، اطلاعات خاص و ویژه ای از این محصول منتشر می شود. اگر یادتان باشد امروز صبح خبری مبنی بر نامگذاری محصولات اپل به نام های آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ادیشن را منتشر کردیم که از سوی تولیدکننده لوازم جانبی آیفون های جدید اپل در شبکه های مجازی پخش شده بود. اما حالا گزارشی تازه منتشر شده که اطلاعات کامل تری را در این باره به ما می دهد. برای جزییات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید. 

امروز تصویری از یک منبع ناشناس چینی منتشر شده که به نظر برخی اطلاعات تازه درباره آیفون های جدید اپل را در اختیارما قرار می دهد. اولین موردی که می توان به وضوح در این تصویر مشاهده کرد، نحوه نام گذاری آیفون های اپل است. به نظر می رسد که اهالی کوپرتینو، نام محصولات جدید خود را آیفون 7 اس، آیفون 7 اس پلاس و آیفون ایکس ادیشن گذاشته اند که به شکل جالبی، تلفیقی از نام های آیفون ایکس و آیفون ادیشن است که پیش از این شنیده بودیم. همچنین اگر کمی دقت کنید متوجه می شوید که در مقابل نام آیفون ایکس ادیشن، نام آیفون 10 هم به چشم می خورد که متاسفانه باعث سردرگمی بیشتر ما و کاربران می شود! مورد دوم درباره این تصویر، ظرفیت حافظه آیفون های جدید است. به نظر می رسد که اپل برای آیفون 7 اس و 7 اس پلاس، ظرفیت های همیشگی یعنی 32، 128 و 256 گیگابایت را مد نظر گرفته است اما آیفون ایکس ادیشن قرار است ظرفیتی معادل 128 و 256 گیگابایت را داشته باشد که با شایعات قبلی یعنی استفاده از ظرفیت 64، 256 و 512 گیگابایت در تناقض است. درکل باید صبر کرد و دید که اپل چه برنامه ای برای آیفون های جدید خود دارد. 

نظر شما چیست؟ به نظر شما نامگذاری آیفون های جدید اپل چگونه خواهد بود؟

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420