لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 8 دو سیم کارته خواهد بود !

آیفون 8 دو سیم کارته خواهد بود !

تا رونمایی از جدیدترین تلفن هوشمند اپل یعنی آیفون 8 تنها 10 روز باقی مانده است؛ محصولی که انتظار می رود به لطف داشتن تغییرات اساسی در بخش های مختلف از جمله طراحی، نمایشگر، قدرت و غیره بتواند انقلابی در تاریخ محصولات اپل ایجاد کند. همانطور که می دانید اپل بنابر دلایلی علاقه چندانی به عرضه محصولات خود با پشتیبانی از دو سیم کارت را ندارد و تنها به همان مدل تک سیم کارت قناعت می کند، و این در حالی است که اکثر رقبای اندرویدی، محصولات خود را با پشتیبانی از دو سیم کارت هیبریدی عرضه می کنند. حال امروز گزارش تازه ای مبنی بر عرضه شدن آیفون 8 در دو مدل تک و دو سیم کارت منتشر شده که در ادامه بررسی خواهیم کرد. برای جزییات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

براساس اطلاعات منتشر شده از یک منبع ناشناس چینی، اپل قصد دارد سه مدل آیفون را در سال جاری رونمایی و روانه بازار کند اما یکی از مدل های این محصول یعنی آیفون 8 با یک تفاوت اساسی نسبت به دو مدل دیگر راهی بازار می شود و آن تفاوت، عرضه در دو نسخه متفاوت است. نسخه اول مسلما همان آیفون 8 عادی و تک سیم کارت است اما مدل دوم که باکد 8188 شناخته می شود احتمالا از دو سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد. اگر شایعات درست باشد این اولین باری خواهد بود که اپل آیفونی با پشتیبانی از دو سیم کارت را بدون نیاز به هرگونه وسیله جانبی خاص عرضه می کند. درکل برای اینکه از این  موضوع مطمئن شویم باید تا 21 شهریورماه صبر کنیم تا اپل به طور رسمی از جدیدترین آیفون های خود رونمایی کند.

نظر شما چیست؟ آیا شما هم منتظر رونمایی از آیفونی دو سیم کارت هستید؟ 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420