لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نام گذاری آیفون های اپل به صورت آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ادیشن خواهد بود؟

نام گذاری آیفون های اپل به صورت آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ادیشن خواهد بود؟

​پنجشنبه هفته گذشته، اپل به طور رسمی اعلام کرد که این شرکت قرار است در تاریخ 21 شهریورماه سال جاری و راس ساعت 21:30 در سالن استیو جابز واقع در مقر مدیریتی جدید این شرکت از جدیدترین محصولات خود رونمایی کند. نزدیک به یک سال است که ما شاهد انتشار شایعات مختلف و گوناگون از سوی منابع مختلف هستیم و به شکل جالبی باورش سخت است که پس از این همه شایعه و بحث پیرامون آیفون های جدید بالاخره شاهد رونمایی رسمی از تلفن های هوشمند تازه اپل هستیم. تا به اینجای کار، می دانیم که اپل در مراسم خود قرار است از سه آیفون جدید که تا به امروز به نام های آیفون 7 اس، آیفون 7 اس پلاس و آیفون 8 شناخته می شدند در کنار دو محصول دیگر یعنی اپل واچ سری سه و اپل تی وی نسل جدید رونمایی کنند. یکی از مواردی که مدت هاست برای بسیاری جای سوال دارد این است که اپل بالاخره این محصولات را چگونه نامگذاری خواهد کرد؟ آیفون ایکس، آیفون 8، آیفون پرو، آیفون ادیشن، آیفون 10، آیفون 7 اس و حتی آیفون (به تنهایی) همگی نام هایی هستند که تا به امروز شنیده اییم اما امروز یک منبع تازه به نام گذاری این محصولات به آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ادیشن اشاره داشته است. برای جزییات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

​یکی از شرکت های تولید کننده کیس های مخصوص اپل اخیرا ادعا کرده است که این شرکت درحال تولید و آماده سازی کیس های آیفون های جدید است؛ آیفون هایی که به نام های آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ادیشن شناخته می شوند. این نامگذاری به ظاهر منطقی به نظر می رسد و می توان تا حدی به آن اعتنا کرد اما از طرفی هم نمی توانیم این نامگذاری را نهایی فرض کنیم. اگر شایعات را دنبال کرده باشید اپل جدا از آیفون بدون حاشیه خود دو آیفون دیگر را نیز در برنامه دارد که تنها نسخه های بروز شده و شیشه ای آیفون های فعلی بازار یعنی 7 و 7 پلاس هستند و به همین جهت نام گذاری آن ها به آیفون 8 و آیفون 8 پلاس کمی عجیب و سردرگم کننده خواهد بود. اگر یادتان باشد، تولید کنندگان کیس های آیفون 6 نیز در زمان عرضه این محصول به نام آیفون ایر اشاره داشتند که در نهایت مشخص شد که این شایعه ای بیش نیست و برای همین بهتر است تا رونمایی رسمی از این محصولات در تاریخ 21 شهریور صبر کنیم.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420