لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپاد، پرفروش ترین هدفون بدون سیم بازار است

ایرپاد، پرفروش ترین هدفون بدون سیم بازار است

در اواخر سال گذشته میلادی اپل به طور رسمی، هندزفری های بدون سیم خود یعنی ایرپاد را به طور رسمی وارد بازار کرد. در ابتدا تصور می شد که ایرپادهای اپل آنچنان محبوب نبوده و مورد استقبال افراد زیادی واقع نخواهد شد، اما به محض ورود این محصولات به بازار، نظر بسیاری عوض شد؛ ایرپادها آنقدر پر فروش بودند که حتی اپل در تولید ایرپادهای کافی برای کاربران به مشکل برخورد. حال یکی از تحلیلگران بازار پس از گذشت چند ماه از عرضه این محصول به طور رسمی، اعلام کرده که ایرپادهای این شرکت پرفروش ترین هدفون های بدون سیم در بازار هستند – آن هم با وجود اینکه اپل در تولید ایرپاد بارها به مشکل برخورده است. برای جزییات بیشتر در این باره، در ادامه با ما همراه شوید. 

از زمان عرضه در دسامبر، اپل با مشکلات بسیار زیادی پیرامون ایرپادهای خود به مشکل برخورده است؛ از مشکلات خط تولید تا مورد تمسخر گرفتن طراحی کلی دستگاه، همگی از مواردی بودند که اهالی کوپرتینو در ابتدای عرضه این محصول با آن دست و پنجه نرم می کردند. اما به مرور زمان مشخص شد که هدفون های کاملا بدون سیم ایرپاد از محصولات فوق العاده خوب و کاربردی اپل به شمار می آید به حدی که حتی برخی منابع موفقیت این محصول را بیشتر از اپل واچ، ساعت هوشمند اپل برآورد کرده اند. حال امروز یکی از تحلیلگران بازار اعلام کرده که ایرپادهای اپل پس از گذشت چندماه از عرضه به پرفروش ترین و محبوب ترین هدفون های بدون سیم بازار تبدیل شده اند و اپل با افزایش تولید این محصول توانسته به درخواست و تقاضای بازار پاسخگو باشد. ایرپادهای اپل هم اکنون با قیمت 699 هزار تومان در فروشگاه NIC آماده فروش هستند. 

{module 1181}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420