لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل نهمین بتای سیستم عامل tvOS 11، iOS 11، watchOS 4 و macOS High Sierra را منتشر کرد

اپل نهمین بتای سیستم عامل tvOS 11، iOS 11، watchOS 4 و macOS High Sierra را منتشر کرد

سه روز پیش، اپل به طور رسمی نسخه هشتم بتای سیستم عامل های اصلی خود یعنی iOS، macOS، watchOS و البته tvOS را به طور رسمی برای توسعه دهندگان و کاربرانی که برای دریافت نسخه بتا ثبت نام کرده بودند ارسال کرد که شامل یک سری تغییرات جزئی ولی مثبت می شد. حال امروز و تنها سه روز پس از عرضه این نسخه، اپل اقدام به عرضه نهمین نسخه بتا از سیستم عامل های خود کرده است که تنها در راستای بهبود عملکرد کلی و رفع باگ های سیستم عامل ها عرضه شده بود. برای جزییات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

​همانطور که گفتیم، اپل به طور رسمی نسخه بتای چهار سیستم عامل خود یعنی سیستم عامل های iOS 11, macOS High Sierra, watchOS 4 و tvOS 11 را روز گذشته برای توسعه دهندگان و کاربرانی که برای دریافت نسخه بتای این سیستم عامل ها ثبت نام کرده بودند منتشر شد. طبق بررسی های انجام شده از سوی تیم ما، این چهار سیستم عامل در نهمین نسخه بتا آنچنان دستخوش تغییرات خاصی نشده و صرفا شاهد بهبودهای کلی در عملکرد این سیستم عامل ها بوده ایم. اگر شما هم پیش از این در برنامه دریافت نسخه بتای سیستم عامل های اپل ثبت نام کرده بودید می توانید با مراجعه به تنظیمات در صفحه General و بخش Software Update این بروزرسانی جدید را برای آیفون، آیپد و سایر دستگاه های خود دانلود و نصب کنید. در ادامه می توانید ویدئویی کوتاه از تغییرات اعمال شده در مهمترین سیستم عامل اپل یعنی iOS 11 را مشاهده کنید.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420