لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون اورجینال با مستر پک اپل

آیفون اورجینال با مستر پک اپل

​همانطور که میدانید، اخیرا افراد سودجوی بسیار زیادی در بازار اقدام به فروش محصولاتی به اصلاح ریپک یا ریفربیش شده می کنند؛ این ها محصولاتی هستند که معمولا به صورت قاچاق و به دور از نظارت اپل به طور غیر رسمی وارد کشور می شوند و سپس برای آن ها جعبه و لوازم جانبی تولید و آماده می شود – چراکه این آیفون ها بدون هرگونه جعبه و به صورت خام وارد می شوند. در بازار این محصولات معمولا قیمتی بسیار نزدیک به مدل های اورجینال دارند اما فروشندگان سودجو با ادعای فروش محصولات خود با قیمت مناسب، آیفون های معیوب و مشکل دار را به کاربران عرضه می کنند که چیزی به جز ضرر و پشتیبانی برای کاربران به همراه نخواهد داشت. NIC که به عنوان نماینده رسمی فروش آیفون های اپل با گارانتی مدیاپردازش انتخاب شده است خوشحال است اعلام کند که این شرکت محصولاتی کاملا مطمئن و سالم را به کاربران عزیز خود ارائه می دهد. حال برای اینکه با فرآیند عرضه و فروش آیفون های اپل با گارانتی رسمی، تائیدیه اپل و وزارت صنعت و معدن آشنا شوید، قصد داریم ویدئویی از پکیج های رسمی اپل که به دست ما می رسد را با شما در میان بگذاریم. در ادامه با ما همراه شوید.

​همانطور که گفتیم، بسیاری از فروشگاه های سودجو آیفون های خود را به صورت قاچاق عرضه می کنند؛ این یعنی که آیفونی که به دست آن ها می رسد هیچ لوازم جانبی و حتی جعبه ای ندارد و تنها چیزی که به دست فروشنده می رسد، آیفون تنها است. پس از عرضه این محصولات، افرادی با تولید جعبه های مقوایی غیر اورجینال و لوازم جانبی به اصطلاح کپی، آیفون های قاچاقی را به عنوان یک کالای اورجینال و کاملا آکبند به دست مشتری می رسانند، اما این موضوع اصلا درست نیست. برای مشاهده فرآیندی که این افراد انجام می دهند می توانید نگاهی به اینفوگرافیک زیر داشته باشید تا صحبت های ما را بهتر درک کنید.

اما آیا تا به حال فکر کرده اید که خود اپل چگونه محصولات خود را به دست فروشگاه های خود و حتی سایر فروشگاه های دیگر می رساند؟ خب بیایید کمی در همین باره نیز باهم صحبت کنیم. اپل اصولا آیفون های خود را در پکیج هایی عرضه کرده که در آن شاهد 10 عدد آیفون هستیم که کد IMEI همه آن ها بر روی جعبه چاپ شده است. همچنین تمامی این آیفون های درون جعبه به صورت آکبند و اکتیو نشده هستند. اپل اصطلاحا این گونه بسته بندی ها را مستر پک می نامد. 

با مَستر پک اپل بیشتر آشنا شوید

​همانطور که گفتیم، اپل آیفون های خود را به صورتی کاملا مرتب و تایید شده ای به دست فروشگاه های مختلف در سراسر دنیا می رساند. این بسته بندی های رسمی اپل مَسترپک نام دارند که در واقع جعبه هایی هستند که خود اپل به صورت مستقیم از شرکت به فروشگاه های مختلف دنیا می رساند. در این جعبه ها، ما شاهد 10 عدد آیفون یکسان هستیم که همگی گارانتی اپل و در شرایط خاص گارانتی مخصوص آن منطقه را دارند. همچنین کد IMEI هر یک از محصولات درون جعبه که برای تشخیص اورجینال بودن آیفون استفاده می شود به طور مشخص بر روی جعبه نوشته شده است که نشان می دهد این آیفون ها کاملا اورجینال و اکتیو نشده هستند. همانطور که پیش از این به شما گفته بودیم، مدیاپردازش که بزرگترین وارد کننده رسمی آیفون های اپل به ایران است، آیفون هایی که به دست NIC می رسد را فراهم می کند و همانطور که در ویدئوی پایین ملاحظه خواهید کرد، تمامی این آیفون های اورجینال اپل که بسته بندی رسمی خود اپل را هم دارند با گارانتی و هولوگرام مدیاپردازش و تائیدیه وزارت صنعت و معدن عرضه می شوند. پیشنهاد میکنیم برای آشنایی بیشتر با مسترپک ها و نحوه ارسال این محصولات به NIC که در نهایت به دست شما کاربر عزیز می رسد، این ویدئو را تماشا کنید.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420