لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 8 در چه رنگ هایی عرضه خواهد شد؟

آیفون 8 در چه رنگ هایی عرضه خواهد شد؟

​همانطور که میدانید، اپل دو هفته دیگر به طور رسمی از جدیدترین آیفون خود یعنی آیفون 8 رونمایی خواهد کرد؛ محصولی با طراحی تازه، مشخصاتی بروز شده و تغییراتی اساسی که تجربه کاربری کاربران را یک بار و برای همیشه تغییر خواهد داد. می‌دانید که اپل در این محصول تغییرات طراحی زیادی را اعمال کرده است که به جرات یکی از مهمترین خواسته های کاربران درطی چند سال اخیر بوده است. بعد از آیفون 6 که خود یک تغییر اساسی در آیفون های اپل بود، این شرکت تقریبا هیچ تغییر طراحی خاص دیگری را در آیفون های خود ایجاد نکرد و تنها شاهد بهبود های جزئی بوده اییم. مطمئنا پس از تغییر طراحی، تغییر رنگ های اصلی دستگاه نیز یکی از مواردی است که در آیفون های جدید خواهیم دید و به همین راستا، تصمیم گرفتیم که پیش از معرفی رسمی، نگاهی داشته باشیم به رنگ های شایعه شده برای آیفون 8؛ پس در ادامه با ما همراه شوید. 

​همانطور که می دانید، اپل در آیفون 8 قرار است از بدنه شیشه ای به جای فلزی استفاده کند و مسلما این موضوع در رنگ بندی دستگاه تاثیر اساسی و خاصی خواهد داشت. حال اجازه دهید کمی درباره رنگ های اصلی آیفون 8 اپل صحبت کنیم. مسلما اولین رنگ آیفون 8 اپل، رنگ مشکی خواهد بود که به نوعی یک رنگ استاندارد در بسیاری از محصولات مختلف بازار است. این مدل انتظار می رود که به یکی از مدل های محبوب بازار تبدیل شود، چراکه معمولا شیشه مشکی رنگ جذبه خاصی دارد و یک دست بوده فریم فلزی مشکی با شیشه پشت مشکی و شیشه جلو مشکی می‌تواند فوق العاده زیبا به نظر برسد. رنگ دوم، یک رنگ استاندارد دیگر یعنی رنگ سفید است. چیزی که دوست داریم درباره رنگ سفید بدانیم این است که آیا اپل از پنل سفید برای نمایشگر استفاده می کند یا از پنل مشکی؛ همانطور که می دانید، چند حفره نسبتا بزرگ در بالای نمایشگر آیفون 8 قرار دارند که احتمالا در پنل سفید چندان جذاب به چشم نیایند. حال برسیم به دو رنگ جذاب و هیجان انگیز یعنی رنگ مسی و آینه ای! 

​درحال حاضر، اپل دو رنگ طلایی و رزگلد را در آیفون هایش دارد، اما به نظر می رسد که جانی آیو با ادغام کردن این دو رنگ به رنگ مسی رسیده است! این سومین رنگی است که انتظار می رود اپل برای آیفون های جدید خود رونمایی کند که مطمئنا یک رنگ پرفروش و خاص خواهد بود؛ چراکه تا به امروز استقبال کاربران از رنگ های طلایی، رزگلد واقعا زیاد بوده و انتظار می رود شرایط برای رنگ مسی نیز همینطور باشد. فقط امیدواریم که اپل از پنل مشکی به جای پنل سفید استفاده کند! حال برسیم به متفاوت ترین رنگ یعنی رنگی که درحال حاضر آن را به نام آینه ای میشناسیم. اگر تلفن هوشمند سونی یعنی اکسپریا ایکس زد پریمیوم را دیده باشید حتما با رنگ کروم آن آشنایی دارید؛ حال انتظار می رود که اپل دقیقا رنگ این چنینی را به محصول خود اضافه کند که البته برای اهالی کوپرتینو مورد تازه ای به شمار نمی آید چراکه اپل چنین رنگی را در آیپاد تاچ های قدیمی خود استفاده کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420