لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خالی کردن حافظه آیفون و آیپد به کمک ویژگی جدید سیستم عامل iOS 11

خالی کردن حافظه آیفون و آیپد به کمک ویژگی جدید سیستم عامل iOS 11

​یکی از مهمترین تغییراتی که اپل در سیستم عامل iOS 11 ایجاد کرده است، افزودن آپشنی برای مدیریت هرچه بیشتر و بهتر اطلاعات درون آیفون شما و خالی کردن حافظه دستگاه است که اهالی کوپرتینو صرفا آن را Offload Apps می نامند. حال این ویژگی چیست؟ از آنجایی که اپل که کلی بخش اعلان حافظه را دستخوش تغییرات کرده، شاید بد نباشد ابتدا کمی درباره این بخش صحبت کنیم. با تغییرات اعمال شده در سیستم عامل iOS 11 وقتی که شما وارد بخش مدیریت حافظه می شوید، میزان حافظه پر شده توسط هر بخش حالا به صورت یک نوار با قسمت های رنگی نمایش داده می شود که درک و بررسی وضعیت حافظه را بسیار راحت تر از قبل می کند. اپل همچنین برنامه ها را به صورت اپلیکیشن های بیشتر استفاده شده مرتب می کند تا شما بتوانید مدیریت بهتر و راحت تری بر روی محتوای خود داشته باشید. حال اجازه دهید به مهمترین تغییر در بخش مدیریت حافظه به نام Offload Apps برسیم.

​همانطور که می دانید، راه حل اول برای خالی کردن حافظه دستگاه حذف کردن یک سری اپلیکیشن می باشد که تاثیر بسیار موثری در خالی شدن حافظه آیفون شما خواهد داشت اما مسلما با حذف کردن اپلیکیشن ها، تمامی اطلاعات شخصی و ضروری شما نیز خذف خواهد شد که برای هرکاربری چندان خوشایند نیست. حال اپل آپشنی به نام Offload Apps را در منوی هر اپلیکیشن قرار داده است که با انتخاب کردن آن، اپلیکیشن شما از دستگاه حذف می شود اما اینجا تفاوتی وجود دارد. وقتی که شما گزینه Offload Apps را انتخاب میکنید، اپل اطلاعات آن برنامه را در فضای ابری خود ذخیره می کند و آیکن برنامه نیز همچنان در صفحه هوم اسکرین شما وجود دارد؛ با این تفاوت که یک علامت ابر در کنار آن ظاهر شده است. حال زمانی که شما بر روی اپلیکیشن آفلود شده کلیک کنید، برنامه حذف شده دوباره دانلود شده و اطلاعات قبلی شما نیز در همان اپ به صورت قبل بازیابی خواهد شد. این یک ویژگی فوق العاده عالی برای کاهش مصرف حافظه در آیفون است که با عرضه نهایی سیستم عامل iOS 11 به دست کاربران خواهد رسید. برای درک بهتر این قابلیت، نگاهی به ویدیوی زیر داشته باشید.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420