لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر منتشر شده جدید از آیفون 8 اپل را ببینید

تصاویر منتشر شده جدید از آیفون 8 اپل را ببینید

​همانطور که می دانید اپل در کمتر از دو هفته آینده به طور رسمی از تلفن هوشمند مورد انتظار کاربران یعنی آیفون 8 رونمایی خواهد کرد؛ محصولی که انتظار میرود به لطف مشخصات و تغییرات اساسی رخ داده در آن بتواند کاربران جدید و بیشتری را به سوی خود جلب کرده و به فروش بالایی دست پیدا کند. حال به دلیل اینکه تا حد زیادی به تاریخ رونمایی از آیفون 8 نزدیک شده اییم موج اطلاعات پیرامون این محصول به اوج رسیده اند. در همین راستا، امروز تصاویری جدید از آیفون 8 اپل منتشر شده است که باری دیگر، نگاهی نزدیک از این محصول را با ما در میان می گذارد. برای جزییات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

​شاید بد نباشد همین ابتدا نگاهی به مشخصات اصلی آیفون 8 اپل داشته باشیم. آیفون 8 قرار است طراحی جدید و کاملا متفاوتی را داشته باشد؛ استفاده از پنل شیشه ای در جلو و پشت و فریم فلزی براق در اطراف، تغییر شکل دوربین همگی در این موضوع تاثیر داشته اند اما می توان به جرات گفت که مهمترین تغییر ظاهری آیفون 8 در بخش جلو یعنی نمایشگر دستگاه اتفاق بیافتد. آیفون 8 قرار است از نمایشگری بدون حاشیه با اندازه 5.8 اینچ و پنل امولد استفاده کند که این موضوع باعث حذف شدن دکمه هوم از درون آیفون شده است. قلب تپنده این محصول قرار است پردازنده A11 Fusion در کنار سه گیگابایت حافظه رم باشد که احتمالا رکورد بنچمارک های محصولات موجود در بازار را خواهد شکست. دوربین 12 مگاپیسکلی، باتری 2700 میلی آمپری و سیستم تشخیص چهره FaceID از مهمترین ویژگی های دیگر این محصول خواهد بود. تصاویری که امروز منتشر شده است تمام جزییات ذکر شده را نیز تایید می کند و اگر رو راست بگوییم دیگر چیز خاص دیگری نمانده تا از این محصول برایتان بگوییم. آیفون 8 در تاریخ 21 شهریور با قیمت پایه 999 دلار رونمایی خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420