لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

احتمال انتشار دعوت نامه های رسمی اپل برای رونمایی از آیفون 8 در امروز وجود دارد

احتمال انتشار دعوت نامه های رسمی اپل برای رونمایی از آیفون 8 در امروز وجود دارد

همانطور که می دانید اپل نزدیک به پنج سال متوالی است که درحال رونمایی کردن از آیفون های جدید خود در شهریورماه می باشد. از زمان آیفون 4 اس تا به امروز اهالی کوپرتینو همیشه سپتامبر را به عنوان ماه آیفون انتخاب کرده است و انتظار می رود که امسال نیز شاهد چنین موضوعی خواهیم بود. روند اعلام برنامه های اپل به کاربران به این صورت است که این شرکت “یک هفته” قبل از برگزاری رسمی مراسم دعوت نامه های خبری ارسال می کند که معمولا شامل یک شعار کوتاه و یک لوگوی اپل – که درون دنیایی از رموز غرق شده است – می شود. اگر گزارش امروز وال استریت ژورنال درست باشد، اپل به طور رسمی مراسم رونمایی از آیفون 8 را در تاریخ 21 شهریور برگزار خواهد کرد؛ دقیقا دو هفته از امروز. حال ما تحلیلی داریم که احتمال انتشار دعوت نامه های رسمی اپل برای رونمایی از آیفون 8 را قوت می دهد.

 شاید این موضوع برای هرکاربری جذابیت نداشته باشد اما به جرات می توانیم بگوییم که ارسال دعوت نامه ها از سوی اپل خود یکی از هیجان انگیز ترین بخش ها در فرآیند رونمایی رسمی از یک کالای اپل است. دعوت نامه های اپل در وهله اول رونمایی رسمی از یک کالا را مشخص می کنند و معمولا اهالی کوپرتینو در دعوت نامه های خود از المان هایی استفاده می کنند که به گونه ای برخی از ویژگی های محصول جدیدشان را به طور غیر مستقیم در اختیار ما قرار می دهند. برای مثال، سال گذشته قابلیت عکاسی پرتره آیفون 7 پلاس به وضوح در دعوت نامه اپل دیده می شد. اما چه شده که فکر می کنیم اپل دعوت نامه مربوط به آیفون 8 را امروز منتشر خواهد کرد؟ همانطور که گفتیم، اپل معمولا یک هفته قبل از برگزاری مراسم خود دعوت نامه ها را برای منابع خبری ارسال می کند که این موضوع تقریبا به یک استاندارد تبدیل شده است. اما زمانی هم بوده است که اپل از شدت اشتیاق، دعوت نامه های خود را دو هفته قبل از برگزاری مراسم منتشر کرده است! در مراسم 9 سپتامبر سال 2014، اپل از انقلابی ترین آیفون خود در آن زمان رونمایی کرد که توسط اولین اپل واچ همراهی شد؛ این مراسم مهمی برای اپل به شمار می رفت و ارسال زودتر از موعد دعوت نامه ها نیز یک مورد عادی به نظر می رسید. حال نوبت به آیفون 8 اپل رسیده است؛ محصولی که احتمالا انقلابی ترین آیفون اپل در تاریخ خواهد بود و قرار است در کنار آن محصولات خاص دیگری هم رونمایی شود. اگر همه این پازل ها را کنار هم بگذاریم به این نتیجه می رسیم که اپل احتمالا دعوت نامه های مراسم آیفون 8 را امشب ارسال خواهد کرد. البته این یک موضوع قطعی نیست و شاید اپل به همان یک هفته قبل از مراسم اعتنا کند، اما به هرحال همه چیز امشب مشخص خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420