لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

وال استریت ژورنال: آیفون 8 در تاریخ 12 سپتامبر و در مقر مدیریتی جدید اپل رونمایی خواهد شد

وال استریت ژورنال: آیفون 8 در تاریخ 12 سپتامبر و در مقر مدیریتی جدید اپل رونمایی خواهد شد

​چند روزی می شود که وارد آخرین ماه از تابستان یعنی شهریور ماه شده ایم و اگر از عشاق اپل و محصولات این شرکت باشید حتما می دانید که یکی از مهمترین رویداد های اپل در هر سال، معمولا در شهریورماه اتفاق می افتد. در این مراسم، ما اصولا شاهد رونمایی از گل سرسبد محصولات اپل یعنی آیفون هستیم که اخیرا توسط محصولات دیگری از جمله اپل واچ و اپل تی وی نیز همیاری می شود. حال وال استریت ژورنال که یکی از مهمترین منابع خبری دنیا به حساب می آید تایید کرده که اپل برای رونمایی از آیفون 8، آیفون 7 اس، آیفون 7 اس پلاس و سایر محصولات در تاریخ 12 سپتامبر و یا به عبارتی 21 شهریورماه آمادگی کامل پیدا کرده است. برای جزییات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

زمان باقی مانده تا مراسم اپل: دقیقا دو هفته

​تا به امروز منابع بسیار زیادی به رونمایی از آیفون 8 در این تاریخ اشاره داشته بودند اما از آنجایی که وال استریت ژورنال منبع مهم و معتبری به حساب می آید می توان بیشتر از هر زمان دیگری مطمئن بود که اپل قصد دارد جدیدترین محصولاتش را در این مراسم رونمایی کند. تا دو سال گذشته، اپل مراسم های خود را در ساختمان Bill Graham رونمایی می کرده است اما به گفته منبع، اپل با آماده کردن مقر مدیریتی جدید خود حالا این آمادگی را پیدا کرده که آیفون های جدید را در این مکان و در تئاتر “استیو جابز” رونمایی کند. نکته جالب توجه اینجاست که منابع دیگری به این موضوع اشاره کرده اند که اپل هنوز ریزه کاری های زیادی را در این مکان ناتمام گذاشته است و ممکن است تصمیم نهایی اپل در زمینه محل رونمایی از محصولات جدید تغییر کند. درکل انتظار می رود که اپل در تاریخ 21 شهریور از آیفون 7 اس، آیفون 7 اس پلاس، آیفون 8، اپل تی وی نسل جدید و اپل واچ سری سه رونمایی کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420