لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

KGI: فناوری تشخیص چهره اپل دو سال جلوتر از فناوری مشابه شرکت کوالکام است

KGI: فناوری تشخیص چهره اپل دو سال جلوتر از فناوری مشابه شرکت کوالکام است

​همانطور که میدانید، اپل در آیفون بعدی خود یعنی آیفون 8 تصمیم به حذف سنسور اثر انگشت گرفته است. این یعنی که برای انجام خریدها و یا حداقل بازکردن قفل دستگاه شما دیگر قادر به استفاده از اثر انگشت خود نیستید. البته اپل این اقدام را انجام داده تا سیستم تازه و حرفه ای تری را به آیفون خود اضافه کند؛ سیستمی که تا به اینجای کار به نام FaceID شناخته می شود. این سیستم به کمک تشخیص چهره کاربر به صورت کاملا سه بعدی، قفل دستگاه شما را باز می کند و یا به شما کمک می کند که به کمک Apple Pay خرید های خود را انجام دهید. حال KGI که یکی از منابع معتبر پیرامون مسائل مربوط به اپل است اعلام کرده که کوالکام با وجود اینکه بر روی سیستم مشابهی کار می کند، اما FaceID اپل حداقل دو سال جلوتر از فناوری کوالکام است.

همانطور که گفتیم، اپل موفق شده است فناوری جدیدی به نام FaceID را به آیفون جدید خود یعنی آیفون 8 اضافه کند. به کمک این سیستم، آیفون صورت کاربر را به صورت سه بعدی و از هر زاویه ای تشخیص داده و دستگاه را آنلاک می کند. این فناوری به ظاهر ساده و آشنا به نظر می رسد اما اپل سال هاست بر روی این موضوع کار کرده و حتی بارها با مشکل تولید قطعات لازم و توسعه نرم افزار اساسی برای این کار برخورده است. حال KGI که یکی از منابع معتبر در زمینه  مسائل پیرامون اپل است اعلام کرده که شرکت کوالکام که پیش از این بر روی سیستم تشخیص سه بعدی چهره کاربر کار می کرده است در هر دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری به مشکلات جدی برخورده است و حداقل باید تا سال 2019 صبر کرد که این شرکت چنین فناوری را به میدان آورد و این درحالیست که تا چند هفته آینده، آیفون 8 با این سیستم روانه بازار خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373