لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین تصاویر منتشر شده از پد شارژر آیفون 8 را ببینید

اولین تصاویر منتشر شده از پد شارژر آیفون 8  را ببینید

​اگر اخبار پیرامون آیفون های جدید اپل یعنی آیفون 7 اس و 8 را دنبال کرده باشید حتما متوجه شده اید که یکی از مهم ترین تفییرات اعمال شده در طراحی این دو محصول استفاده از بدنه کاملا شیشه ای است که ما را به یاد دو تلفن هوشمند فوق العاده خود اپل یعنی آیفون 4 و آیفون 4 اس می اندازد. مسلما این اقدام اپل برای ایجاد یک تغییر مهم در ظاهر کلی دستگاه بوده است اما این تنها دلیل برای استفاده از این المان در آیفون های جدید نیست؛ اپل برای اینکه بتواند فناوری شارژ بیسیم را به این محصول بیافزاید نیازمند آن است که از جنس بدنه ای استفاده کند که قابلیت انقتال امواج شارژ را داشته باشد. پس این یعنی که اپل هم قابلیت شارژ بیسیم را به محصولات جدید خود افزوده و هم طراحی آن ها را بروز کرده است. حال امروز تصاویری از پد شارژ این محصولات منتشر شده است که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

همانطور که در این تصاویر می بینید، به نظر می رسد که اپل تولید پدهای شارژر آیفون 7 اس و آیفون 8 را شروع کرده است تا کاربران بتوانند درکنار آیفون جدید خود ، این پد را به صورت مجزا خریداری کنند – که این موضوع طبیعتا چیزی به جز افزایش خرج برای کاربر به همراه ندارد! مسلما پدهای شارژری که به دست مشتریان خواهد رسید به این صورت نخواهد بود و جلوه ظاهری بهتری را خواهد داشت. در واقع این تصاویر ظاهر درونی این شارژر ها را نشان می دهد. اگر از تمام این موضوعات فاکتور بگیریم به یک مورد شوکه کننده نیز میرسیم؛ اگر یادتان باشد شایعات قدیمی به این موضوع اشاره داشتند که قابلیت شارژ بیسیم آیفون 8 آنقدری قوی خواهد بود که شما نیازی به قرار دادن دستگاه بر روی پد نخواهید داشت، اما این تصاویر این موضوع را کاملا تکذیب میکند. انتظار می رود که آیفون 7 اس و آیفون 8 با مشخصات و طراحی های بروز شده در اواخر شهریور امسال رونمایی شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420