لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل پروژه ساخت خودروی خود را به تاخیر انداخت | کسی نظری ندارد که اصلا خودروی اپل چه کار خواهد کرد

اپل پروژه ساخت خودروی خود را به تاخیر انداخت | کسی نظری ندارد که اصلا خودروی اپل چه کار خواهد کرد

​شاید اپل درچند سال گذشته بیشتر به عنوان شرکتی که فقط در زمینه تولید آیپاد و مک بوک شهرت داشت شناخته می شد، اما اپلی که امروز می بینیم اهدافی متفاوت تر و بزرگتری دارد. یکی از پروژه های فوق العاده سری اپل که سال هاست درباره آن صحبت می شود، پروژه تایتان یا به عبارتی پروژه خودروی هوشمند اهالی کوپرتینو است. براساس اطلاعاتی که تا به امروز منتشر شده است اپل درحال طراحی خودرویی است که قرار است به صورت خودران در سطح شهر حرکت کند که به نظر می رسد این موضوع قرار است انقلاب بعدی خودروها باشد. اما بازهم با تمامی این تفاسیر به نظر می رسد که مدیران بلندمرتبه اپل تصمیم به تاخیر انداختن این پروژه گرفته اند. اما چرا؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه با ما همراه شوید.

تا زمانی که یک مصحول هدف مشخصی نداشته باشد، داشتن هزاران ویژگی مختلف نیز نمی تواند کمکی به موفقیت آن کند

​NIC 

براساس گفته های منبع معتبر نیویورک تایمز، مدیران ارشد و بلندمرتبه اپل با وجود صرف هزینه های زیاد برای توسعه این پروژه تصمیم گرفته اند که پروژه خودروی هوشمند اپل را به تاخیر بیاندازند. اپل برای این حرکت خود نیز یک دلیل ساده و مشخص دارد؛ افرادی که بر روی این پروژه کار می کنند هنوز ایده ای ندارند که یک خودروی هوشمند از سوی اپل دقیقا باید چه هدفی را دنبال کرده و چه کارهایی را انجام دهد. به گفته برخی افراد که به طور فعال بر روی این پروژه کار میکرده اند، اپل موارد زیادی از جمله سیستم عاملی مخصوص به نام carOS و سیستم واقعیت افزوده در شیشه مقابل خودرو را بررسی و توسعه داده استریال اما همه . ما این موضوع را به خوبی می دانیم که تا زمانی که یک محصول هدف مشخصی نداشته باشد، داشتن هزاران ویژگی مختلف نیز نمی تواند کمکی به موفقیت آن کند. حال به هرحال باید صبر کرد و دید که اپل قرار است چه اقداماتی در راستای خودروهای هوشمند خود انجام دهد.. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420