لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نحوه اتصال اسپیکر هوم پاد به آیفون در تصویری استخراج شده از iOS 11 بتا منتشر شد

نحوه اتصال اسپیکر هوم پاد به آیفون در تصویری استخراج شده از iOS 11 بتا منتشر شد

​درست است که اپل محصولات متعددی از جمله آیفون و آیپد را در برنامه کاری خود قرار داده است اما اصلا نمی توان اسپیکر هوشمند هوم پاد را نیز فراموش کرد. هوم پاد اسپیکری است که اپل در مراسم توسعه دهندگان سال 2017 به طور رسمی رونمایی کرد اما جزییات چندان زیادی از آن منتشر نشد. یکی از مواردی که برای بسیاری سوال است این می باشد که اصلا هوم پاد قرار است به چه صورتی به دستگاه های ما وصل شود تا بتواند کاربردهایش را چند برابر کند. حال اگر اخبار را دنبال کرده باشید حتما در جریان هستید که اپل روز گذشته هفتمین نسخه بتای سیستم عامل iOS 11 را برای کاربران منتشر کرده است. در همین حین برخی توسعه دهندگان توانسته اند تصویری را از این سیستم عامل استخراج کنند که نحوه اتصال آیفون را به این اسپیکر را نشان می دهد. برای جزییات بیشتر دراین باره با ما همراه شوید.

 مسلما اسپیکر هوشمند اپل با وجود توانایی هایی که دارد اما برای اینکه بتواند قابلیت های بیشتری را ارائه کند نیازمند آن است که به آیفون و یا به آیپد شما متصل شود؛ اما همینجا بود که برای بسیاری سوالات متعددی به وجود آمده بود که این محصول قرار است به چه نحوی به اسپیکر شما متصل شود. حال اگر تصویر بالا را ملاحظه کنید می بینید که نحوه اتصال این دو به یک دیگر احتمالا شبیه به اتصال آیفون به ایرپاد است. می دانیم که اپل چیپ W1 که در واقع کار اتصال آیفون به ایرپاد را انجام می دهد در این اسپیکر استفاده نکرده است و تنها چیزی که در قلب این اسپیکر هوشمند قرار گرفته، پردازنده A8 است، اما با تمام این تفاسیر به نظر می رسد که اپل نحوه اتصال این اسپیکر را درست همانند ایرپاد طراحی کرده است. زمانی که هوم پاد را برای اولین بار روشن می کنید در آیفون شما پیامی برای اتصال به این اسپیکر ظاهر می شود و می خواهد که اطلاعات و موسیقی های شما با این دستگاه سینک شود که البته این ها نیازمند ورود رمز عبور و اثر انگشت برای مسائل امنیتی است. درکل برای اینکه درک بهتر و واضح تری از هوم پاد و قابلیت های آن داشته باشیم، باید تا اواخر شهریورماه صبر کنیم تا اطلاعات تازه تری از این اسپیکر منتشر شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420