لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه هفتم بتای سیستم عامل iOS 11 و سایر سیستم عامل ها عرضه شد

نسخه هفتم بتای سیستم عامل iOS 11 و سایر سیستم عامل ها عرضه شد

تنها چند هفته پس از عرضه ششمین نسخه بتای سیستم عامل iOS 11 از سوی اپل، این شرکت هفتمین نسخه از این سیستم عامل را برای آیفون و آیپد منتشر کرده است. علاوه بر این موضوع، اپل نسخه بتای سایر سیستم عامل های خود یعنی مک، واچ و تی وی او اس را با برخی تغییرات بدست کاربران رسانده که در ادامه توضیحاتی درباره تغییرات این نسخه ها ارائه خواهیم داد. در هفتمین بتای سیستم عامل iOS 11 اپل تصمیم گرفته که چند تغییر طراحی کوچک را مانند دکمه ایرپلی را اعمال کند. ای او اس ۱۱ دارای تغییراتی گسترده از جمله طراحی بروز شده، کنترل سنتر جدید و افزایش سرعت دستگاه برای آیفون به همراه داشته است. همچنین این سیستم عامل تغییر فوق العاده بزرگی برای آیپد به شمار میاید چرا که با این نسخه، آیپد حالا بیشتر از هر زمان دیگری به یک کامپیوتر شخصی تبدیل شده و همه این ها به لطف داک جدید، سیستم اجرای دو برنامه به طور همزمان بروز شده و مجهز شدن به فایل منیجر می باشد. بعد از آن نوبت به نسخه جدید سیستم عامل مک یعنی macOS High Sierra می رسد. همانطور که از نامش مشخص است، های سیرا در واقع نسخه بهبود سافته و پایدار تر از نسخه قبلی خود یعنی سیرا است که در کنار این موارد شاهد چند ویژگی کاربردی نیز بوده است. سیستم عامل های واچ او اس ۴ و تی وی او اس ۱۱ نیز بروزرسانی های تازه ای را دریتفت کرده اند. بتاهای جدید سیستم عامل های اپل هم اکنون برای توسعه دهندگان و کاربرانی که در برنامه دریافت بتای سیستم عامل اپل ثبت نام کرده بودند به صورت دستی و یا OTA در دسترس است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373