لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویری از پنل نمایشگر آیفون ۸ منتشر شد

تصویری از پنل نمایشگر آیفون ۸ منتشر شد

تا به امروز تصاویر بسیار زیادی از تلفن هوشمند بعدی اپل یعنی آیفون ۸ در فضای مجازی منتشر شده است؛ چراکه کمتر از یک ماه دیگر تا رونمایی از این محصول باقی مانده و خط تولید آیفون ۸ نیز آغاز به کار کرده است. حال امروز نیز تصویری تازه از پنل نمایشگر آیفون ۸ منتشر شده که علاوه بر آغاز تولید این محصول می توان جزییاتی تازه پیرامون طراحی پنل جلوی نمایشگر را بررسی کرد. هماطنور که در این تصویر مشاهده می کنید، تقریبا برای همه ما مشخص شده است که آیفون ۸ از چه ظاهری بهره مند خواهد شد. حاشیه نمایشگر اطراف صفحه حالا تنها کمتر از نیم میلی متر ضخامت دارد و تمامی سنسورها و اسپیکر مانند سنسور تشخیص چهره در زبانه بالای نمایشگر قرار گرفته اند. مانند سایر اطلاعات ما همچنان نمی توانیم که این اطلاعات و تصاویر را تایید یا حتی تکذیب کنیم اما به هرحال موج شایعات این چنینی آنقدر زیاد است که احتمالا باید قبول کنیم که آیفون بعدی اپل این چنینی است. انتطار می رود که آیفون ۸ با نمایشگر ۵.۸ اینچی بدون حاشیه، پردازنده A11، بدنهدشیشه ای با قابلیت شارژ بدون سیم، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی عمودی با سیستم واقعیت افزوده در شهریور ماه رونمایی شود. همچنین انتظار می رود که این آیفون حداقل ۹۹۹ دلار قیمت داشته باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420