لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه بتای سیستم عامل tvOS به اپل تی وی نسل پنجم اشاره دارد

نسخه بتای سیستم عامل tvOS به اپل تی وی نسل پنجم اشاره دارد

همانطور که میدانید امروز اپل اقدام به انتشار نسخه بتای سیستم عامل های ای او اس ۱۱، مک او اس High Sierra، واچ او اس ۴ و تی وی او اس ۱۱ کرد که هم اکنون کاربران می توانند آنهارا دانلود و از آن ها استفاده کنند. حال برخی توسعه دهندگان که نسخه بتای جدید سیستم عامل تی وی او اس ۱۱ را دانلود و نصب کرده اند متوجه شده اند که این فریمور به محصولی با کد J105a و پشتیبانی از رزولوشن 4K اشاره دارد. آیا این اطلاعات به نسخه جدید اپل تی وی دارد؟

اجازه دهید کمی بیشتر در این باره باهم صحبت کنیم؛ بلومبرگ در ماه فوریه سال جاری اعلام کرد که اپل درحال کار بر روی اپل تی وی نسل پنج با کد رمز J105a و پشتیبانی از ویدیوهای 4K می باشد و حالا که دوباره نام این کد در فضای مجازی پخش شده است، این احتمال بالا رفته که اپل احتمالا قصد دارد در طی مراسم شهریورماه در کنار محصولات جدیدش از نسل تازه ستاپ باکس خود نیز رونمایی کند. اپل در سال ۲۰۱۵ اپل تی وی نسل چهارم را با سیستم عامل تس وی او اس و پشتیبانی از اپلیکیشن های مختلف رونمایی کرد که آنطور انتظار می رفت مورد استقبال بسیاری قرار نگرفت. حال اهالی کوپرتینو امیدوار هستند که بتواننددبا ایجاد برخی بروزرسانی ها در پخش محتوا و کارایی دستگاه بتوانند باری دیگر موفقیت اپل تی وی را تضمین کنند. احتمالا این شرکت درطی مراسم شهریورماه سال ۲۰۱۷ علاوه برآیفون های جدید، اپل واچ بروز شده و شاید برخی محصولات دیگر، اپل تی وی جدیدی را با پشتیبانی از پخش محتوا 4K رونمایی کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420