لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قرارداد اپل با شرکت های هالیوودی برای پخش زودتر محتوا به زودی انجام خواهد شد

قرارداد اپل با شرکت های هالیوودی برای پخش زودتر محتوا به زودی انجام خواهد شد

میدانید که در سراسر دنیا، قوانین سفت و سخت زیادی پیرامون حقوق پخش فیلم و محتوا وجود دارد. به دلیل این موضوع شرکت های پخش کننده محتوا مانند اپل، نت فلکیس و غیره همیشه برای پخش زودتر فیلم های تازه هالیوودی به مشکل می خورند. حال براساس گزارشهای جدید، اپل قرار است قراردادی را به ثبت برساند که به واسطه آن، کاربران قادر خواهند بود که جدیدترین فیلم های هالیوودی را تنها چند روز پس از رفتن روی پرده سینما کرایه کنند. 

اگر در جریان قوانین مربوط به شرکت های تولیدکننده فیلم های هالیوودی باشید حتما می دانید که این شرکت ها اجازه پخش شدن فیلم های خود در شبکه هایی مانند آیتونز و نت فلیکس و یا حتی هولو را تا یک زمان مشخص و نسبتا بلند را نمی دهند و اگر بخواهید این فیلم ها را هرچه زودتر تماشا کنید باید به سینما بروید! حال براساس گزارش های تازه حاکی از آن هستند که اپل موفق شده که شرایط لازم برای بستن یک قرارداد با شرکت های هالیوودی را مهیا کند تا بتواند این معضل بزرگ را برای کاربرانش برطرف کند. بلومبرگ در گزارش خود آورده که اپل به لطف این موضوع می تواند فیلم های هالیوودی را که تنها چند روز است بر روی پرده رفته اند را به صورت اجاره ای از طریق آیتونز در اختیار کاربران خود بگذارد. اگر این موضوع به واقعیت بپیوندد، اپل اولین شرکتی خواهد بود که محتوای هالیوودی را زودتر از رقبا در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420