لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کلیاتی از iMessage که هر کاربر اپل باید از آن با خبر باشد

کلیاتی از iMessage که هر کاربر اپل باید از آن با خبر باشد

همانطور که پیش از این به شما کاربران عزیز اعلام کردیم، اپل بالاخره محدودیت سرویس iMessage را برای کاربران ایرانی و خصوصا کاربران اپراتور همراه اول برداشته و به این سبب کاربران کشور عزیزمان نیز می توانند از این سرویس استفاده کنند. در این پست به توضیحاتی پیرامون این سرویس می پردازیم. 

 

?سرویس iMessage چیست؟ 

 

این در واقع برنامه پیام رسان مخصوص اپل است که بر روی آیفون، آیپد و مک قابل اجراست. درست مانند برنامه های ارتباطی دیگر مانند تلگرام، برنامه iMessage نیز در میان کاربرانی که شماره و یا اپل آیدی شان را دارید قابل استفاده است. 

 

?مزیت سرویس iMessage به سایر سرویس ها چیست؟

 

مسلما این سرویس مخصوص خود اپل است؛ و این یعنی که عملکرد آن بر روی محصولات اپلی و بین دستگاه های مختلف عملا بدون نقص و عالی است. همچنین اپل به دلیل اینکه اهمیت خاصی به امنیت و حریم شخصی کاربران می دهد، iMessage را کاملا ایمن ساخته و احتمال نفوذ هکرها به این سرویس واقعا کم است. همچنین iMessage از معدود برنامه هایی است که به طور کامل با سیری ادغام شده و شما می توانید با دستورات صوتی به دوستان خود پیام بفرستید. درضمن نباید قابلیت اجرای برنامه و بازی در این سرویس را فراموش کرد. 

 

?آیا واقعا می توان در iMessage بازی و برنامه اجرا کرد؟

 

بله. اپل در سیستم عامل iOS 10 تغییراتی کاملا نوین و انقلابی را در سیستم پیام رسان خود ایجاد کرد. از آنجایی که iMessage حالا یک سرویس باز و ادغام شده با اپ استور است، شما می توانید از طریق اپ استور دستگاه و یا از درون خود برنامه iMessage، برنامه و بازی دانلود کرده، برای کاربران دیگر وجه انتقال دهید(تنها در کشورهایی که از Apple Pay پشتیبانی می کنند) و یا استیکرهای مختلف و جذاب را برای هم ارسال کنید. تنوع اپلیکیشن هایی که برای iMessage توسعه داده شده اند واقعا فوق العاده است؛ تصور کنید درون برنامه iMessage با دوست خود یک بازی مسابقه ای را اجرا کرده و با هم رقابت کنید. 

 

?آیا برنامه iMessage برای من هزینه زیادی خواهد داشت؟

 

زمانی که سرویس iMessage برای کاربران ایرانی فعال نبود و باید از روش های مختلف برای دور زدن این تحریم استفاده می شد، کاربران متوجه این موضوع می شدند که هزینه های فوق العاده زیادی (مثلا ۱۵۰ هزار تومان) در قبض ماهیانه کاربر ثبت می شد و تقریبا هیچ راه دیگری برای دور زدن این موضوع وجود نداشت. اما حالا که این سرویس برای کاربران ایرانی آزاد شده، شما می توانید بدون پرداخت کوچکترین هزینه ای از iMessage استفاده کنید. 

 

?با وجود اینترنت ضعیف من، آیا امکان اتصال به iMessage وجود دارد؟

 

شاید برایتان جالب باشد بدانید که سرورهای سرویس iMessage با وجود اینکه در خارج از کشور ما قرار دارد اما سرعت و پایداری ارسال پیام در این سرویس واقعا عالی است و می توانید به آن اعتنا کنید. 

 

?آیا هنوز درباره iMessage سوالی دارید؟ 

 

هیچ جای نگرانی نیست؛ همکاران بخش نرم افزار فروشگاه NIC از طریق تلگرام با شما در ارتباط هستند تا سوالات شما را به کامل ترین و بهترین سکل ممکن پاسخ دهند. کافیست از طریق آیدی @NICGenius و یا شماره تلفن 09150017071 با ما در ارتباط باشید. ?

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420