لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ سری سه در کنار یک نسخه ارزان تر در شهریورماه رونمایی می شود

اپل واچ سری سه در کنار یک نسخه ارزان تر در شهریورماه رونمایی می شود

بدون شک همه ما به خوبی می دانیم که اپل قرار است در شهریور ماه سال جاری از سه آیفون تازه یعنی آیفون ۷ اس، آیفون ۷ اس پلاس و آیفونی خاص که با نام های پرو، ۸، ادیشن و حتی ۱۰ رونمایی کند.  حال اگر مراسم های چند سال اخیر اپل را دنبال کرده باشید حتما متوجه شده ایید که تنها ستاره اصلی در این مراسم ها فقط آیفون های اپل نیستند، چرا که اپل واچ نیز از سال ۲۰۱۴ حضور درخشانی پیدا کرده است. در همین راستا، گزارش های تازه ای مبنی بر رونمایی اپل واچ سری سه در شهریور ماه منتشر شده اند که در ادامه بررسی خواهیم کرد. 

اپل واچ، ساعت هوشمند اپل می باشد که در سال ۲۰۱۴ رونمایی و در سال ۲۰۱۵ عرضه شد. در آن زمان مردم درک واضحی که اپل واچ چیست و چه کاربردهایی دارد نداشتند اما با رونمایی سری دوم این ساعت مشخص شد که این یک دستگاه برای مد و تندرستی است و برای همین صاحبپهدف قابل درک تری شد. حال درحال نزدیک شدن به شهریورماه هستیم و اپل واچ سری دو درحال نزدیک شدن به جشن یکسالگی خود است. حال امروز منبع خبری CNBC اعلام کرده است که اپل در کنار رونمایی از آیفون های جدید این آمادگی را نیز دارد که ساعت های هوشمند جدید خود را رونمایی کند. براساس اطلاعات قبلی، اپل در سال ۲۰۱۷ دو ساعت هوشمند جدید را عرضه خواهد کرد که یکی از ویژگی های تازه استفاده خواهد کرد و دیگری صرفا مدل بهبود یافته و ارزان شده اپل واچ سری دو است. 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420