لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویری جدید از ابعاد آیفون ۷ اس را ببینید

تصویری جدید از ابعاد آیفون ۷ اس را ببینید

تنها یک ماه تا رونمایی از جدیدترین آیفون های اپل یعنی آیفون ۷ اس، آیفون ۷ اس پلاس و آیفون ۸ باقی مانده است؛ محصولاتی که قرار است با تغییرات اساسی که دارند مشتریان و کاربران تازه ای را به سوی خود بکشانند. تا امروز اطلاعات بسیار زیادی از آیفون ۸ زیبا و خاص اپل برایتان منتشر کرده اییم اما نوبتی هم که باشد، نوبت به آیفون ۷ اس اپل می رسد؛ آیفونی که در واقع نسخه پیشرفته آیفون ۷ می باشد. امروز تصویری تازه از این محصول منتشر شده که در ادامه بررسی خواهیم کرد. 

همانطور که در تصاویر CAD بالا مشاهده می کنید، آیفون ۷ اس برخلاف آیفون ۸ قرار نیست از نمایشگری بدون حاشیه و بزرگ استفاده کند و در واقع، کلیت ظاهر دستگاه مشابه آیفون ۷ فعلی اپل است. البته اینجا یک مورد خاص وجود دارد؛ این آیفون اندکی از آیفون ۷ فعلی صخیم تر است و دلیل این موضوع استفاده از شیشه در این محصول است. بله، اپل به کلی تصمیم گرفته است که آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس را با بدنه کاملا شیشه ای همانند آیفون ۴ و ۴ اس عرضه کند. این موضوع علاوه برخاص جلوه دادن آیفون ۷ اس باعث می شود که قابلیت شارژ بیسیم به این دستگاه اضافه شود. تجسم کردن آیفون ۷ اپل کار چندان ساده ای نیست اما به عقیده بسیاری، طراحی این محصول -حداقل از دور- شبیه به یک آیفون ۷ جت بلک خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420