لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اطلاعات و تصاویر تازه ای از سنسور تشخیص چهره آیفون منتشر شد

اطلاعات و تصاویر تازه ای از سنسور تشخیص چهره آیفون منتشر شد
 

تا رونمایی از آیفون جدید اپل تنها سه ماه باقی مانده است؛ محصولی که قرار است بزرگ ترین تغییرات ممکن در تاریخ عرضه آیفون را به میدان آورد. یکی از مواردی که درطی چندماه اخیر اشاره فوق العاده زیادی به آن شده است، سنسور اثر انگشت می باشد. اپل از سال ۲۰۱۳ در آیفون ۵ اس سنسور اثر انگشت را به آیفون های خود آورد و هم اکنون به سایر محصولات این شرکت نیز راه یافته است؛ اما شایعات به حذف شدن اثر انگشت در آیفون ۸ اشاره دارند و تصاویر جدید مهر تاییدی بر این موضوع هستند. در ادامه با ما همراه شوید. 

 

امروز تصاویر جدیدی از ماژول نمایشگر بدون حاشیه آیفون ۸ اپل منتشر شده است که قبل از هر موضوع دیگری نشان می دهد که اپل تولید انبوه این محصول را آغاز کرده است. اما اجازه دهید به موضوع اصلی مان بپردازیم. براساس این تصویرهای منتشر شده، اپل هیچ مکانی برای سنسور اثر انگشت درون نمایشگر تعبیه نکرده است و به نظر می رسد که اهالی کوپرتینو به همان سنسور تشخیص چهره بسنده کرده اند. در ادامه این تصاویر منتشر شده از آیفون ۸، منبعی یک تصویر واضح از زبانه بالای نمایشگر منتشر کرده است که نشان می دهد حفره های بالای صفحه دقیقا چه کاربردی دارند. مسلما دوربین و اسپیکر و حسگر مجاورت به خودی خود در بالای نمایشگر قرار گرفته اند، اما اپل سه حفره دیگر برای تشخیص چهره را به این محصول اضافه کرده است که به نظر سیستم امنیتی تازه اپل برای این محصول خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373