لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ۸ با فیلمبرداری ۴ کی و با سرعت ۶۰ فریم عرضه خواهد شد

آیفون ۸ با فیلمبرداری ۴ کی و با سرعت ۶۰ فریم عرضه خواهد شد

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما به هرحال باید اعلام کنیم که هوم پاد اپل نیز به دار و دسته لو دهندگان پیوسته است! همانطور که می دانید چند روزی می شود که فریمور اختصاصی اسپیکر هوشمند هوم پاد در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته و به شکل غیر منتظره ای اطلاعات مختلفی از آیفون ۸ از آن استخراج شده است. براساس آخرین یافته های فریمور هوم پاد، آیفون ۸ اپل احتمالا قادر به ضبط ویدیوهای 4K با سزعت ۶۰ فریم بر ثانیه در هر دو دوربین پشت و جلو خواهد بود. 

 

فیلمبرداری 4K مورد تازه ای در آیفون های اپل به شمار نمی رود؛ در واقع آیفون ۶ اس اولین آیفون این شرکت بود که قادر به ضبط ویدیوهای 4K بود. اما شرایط برای آیفون ۸ کمی متفاوت است. درست است که فیلمبرداری 4K وجود دارد، اما سرعت این ویدیوها ۶۰ فریم بر ثانیه خواهد بود؛ این مقدار در آیفون های قبلی و در موبایل هایی که قادر به ضبط ویدیو 4K هستند تنها ۳۰ فریم است که باعث می شود آیفون ۸ به یک هیولای فیلمبرداری تبدیل شود. همچنین در کنار پشت، دوربین جلوی دستگاه نیز قادر به ضبط ویدیوهای 4K نیز خواهد بود. این مورد برای عشاق سلفی و تولییدکنندگان ولاگ نیز می تواند آپشنی کاملا ایده آل باشد. در کل برای مطمئن شدن از تمامی این موارد باید یک ماه دیگر صبر کنیم تا ببینیم اهالی کوپرتینو چه چیزهایی برایمان آماده کرده اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373