لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا آیفون ۸ اپل در دو نسخه با ابعاد مختلف عرضه خواهد شد؟

آیا آیفون ۸  اپل در دو نسخه با ابعاد مختلف عرضه خواهد شد؟

براساس شایعاتی که تا به امروز پیرامون آیفون های جدید اپل منتشر شده است، اهالی کوپرتینو قصد دارند سه محصول تازه را راهی بازار کنند؛ دو آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس و یک آیفون خاص که بیشتر به نام آیفون ۸ شناخته می شود. حال براساس گزارش تازه ای که امروز منتشر شده است، اپل پتانسیل اینکه دو آیفون با نمایشگرهای ۵.۸ و ۶ اینچی عرضه کند را دارد. آیا این موضوع به معنای آن است که اپل با بهم زدن محاسبات تحلیلگران قصد دارد چهار آیفون مختلف را عرضه کند؟! در ادامه با ما همراه باشید. 

 

همانطور که میدانید، یکی از مهمترین تغییراتی که اپل در آیفون ۸ یا شاید هم آیفون پرو خود ایجاد خواهد کرد، استفاده از نمایشگرهای اولد می باشد که به نظر می رسد تولید این پنل ها به سامسونگ سپرده شده است. حال یک منبع کره ای برآورد کرده است که اگر سامسونگ بتواند انتظارات را برآورده کند، باید شاهد تولید سالانه ۱۲۴ میلیون پنل ۶ اینچی و ۱۳۰ میلیون پنل ۵.۸ اینچی باشیم. همین موضوع باعث شده است که بسیاری از منابع به این نتیجه برسند که اپل واقعا قصد دارد دو محصول با نمایشگرهای ۵.۸ و ۶ اینچی را عرضه کند. پیش از این گفته می شد که اپل دو محصول با نمایشگر های ۴.۷ و ۵.۵ اینچی و یک محصول با نمایشگر ۵.۸ اینچی را عرضه خواهد کرد، اما در صورت صحت داشتن این گزارش، باید منتظر عرضه چند آیفون کاملا تازه باشیم. 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420