لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا امکان استفاده از دو سیمکارت توسط آیفون فراهم می‌شود؟

آیا امکان استفاده از دو سیمکارت توسط آیفون فراهم می‌شود؟

امروزه امکان استفاده از دو سیمکارت همزمان روی تلفن‌های هوشمند میان مردم تقریبا به یک عادت تبدیل شده است. در کشورهایی مانند چین یا هند که از جمعیت زیادی برخوردار هستند، یکی از اولویت‌های کاربران برای خرید تلفن هوشمند، پشتیبانی آن از دو سیمکارت به صورت همزمان است. با این قابلیت، افراد می‌توانند شماره شخصی و کاری خود را به صورت همزمان فعال نگه داشته و نیازی به حمل دو دیوایس در آن واحد را ندارند. متأسفانه اپل تا به امروز، این امکان را در آیفون‌های خود قرار نداده و همین موضوع سبب شده تا برخی افراد در این زمینه با محدودیت روبرو باشند.

 

اما به نظر می‌رسد که با توجه به پتنت‌های جدید، اهالی کوپرتینو قصد دارند تا سرانجام امکان پشتیبانی از دو سیمکارت به صورت همزمان را به آیفون بیاورند.

 

بر اساس مدرک جدیدی که به تازگی توسط یکی از موسسات چینی منتشر شده است، قابلیت بهره‌گیری از دو سیمکارت به صورت همزمان را شاهد هستیم که احتمالا در آینده‌ای نزدیک به آیفون اضافه خواهد شد. این تصویر توسط خانم Li Su انتشار یافته و طبق تحقیقات، ایشان یکی از اعضای بخش مخابراتی کمپانی اپل است. پیشتر نیز پتنتی توسط اهالی کوپرتینو به ثبت رسیده بود که امکان پشتیبانی از دو سیمکارت را به آیفون اضافه می‌کرد و در آن، اسم خانم Li Su در کنار دو تن از مهندسان دیگر شرکت اپل، آقایان Ming Hu و Guojie Dong آمده بود.

 

Apple china patent

استفاده از دو سیمکارت ممکن است صدماتی به بخش سخت‌افزار وارد نماید، اما از طریق برنامه‌ریزی نرم‌افزاری و ارائه آپدیت‌های لازم می‌توان این مشکل را برطرف نمود.

 

در کشورهای دیگر (غیر از چین و هند)، ارائه تلفن هوشمند با قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت به صورت همزمان آنچنان فرقی به حال کاربران ندارد. کمپانی اپل در آمریکا، اروپای غربی، ژاپن، کره جنوبی و استرالیا، اقدام به فروش آیفون‌های لاک شده می‌کند. اما ارائه محصول جدید با پشتیبانی از دو سیم‌کارت، مطمئنا اختلالی در کار اپراتورها ایجاد خواهد کرد.

 

مطمئنا در طول زمان، پتنت‌های زیادی توسط اهالی کوپرتینو به ثبت می‌رسد که تعداد کمی از آنها وارد دنیای واقعی می‌شوند. همچنین این اولین باری نیست که خبر تولید آیفون با قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت در رسانه‌ها مطرح می‌شود. قبل از رونمایی آیفون 7، تصاویر زیادی مبنی بر وجود درگاه دو سیمکارته و همچنین جک ۳.۵ میلیمتری هدفون در این محصول منتشر گردید و در نهایت، دیدیم که آیفون 7 هیچ از ویژگی‌های اشاره شده را دارا نبود.

 

اما نیاز کاربران به آیفون دو سیمکارته روز به روز در حال افزایش است. در کشورهای چین و هند، این موضوع بسیار مهم است و مسئولان اپل، باید فکری به حال مشتریان خود بکنند.

 

اپل سعی دارد تا فروش محصولات خود در کشور چین را افزایش دهد. اما سالانه، حدود ۳۰ درصد کاهش را شاهد هستیم و از طرف دیگر، فروش برندهای چینی (Vivo و Oppo) به طرز سرسام‌آوری در حال افزایش است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420