لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا اپل قصد دارد تا Navigation Bar را حذف کند؟

آیا اپل قصد دارد تا Navigation Bar را حذف کند؟

آقای Allen Pike که یکی از طراحان مشهور است، پیش‌بینی می‌کند با ورود آیفون 8 به بازار، قسمت Navigation Bar از سیستم آی او اس حذف خواهد شد.

سبک و مدل طراحی آیفون 8 اخیرا توسط اپل منتشر شد. به این صورت که در فرمور جدیدی که برای هوم پاد عرضه گشت، مشخصات و نوع طراحی آیفون نسل بعد را مشخص کرد. رزولوشن پرچمدار بعدی اهالی کوپرتینو ۲۴۳۶ × ۱۱۲۵ اعلام شده که در مقایسه با آیفون ۷، حدودا ۱۴۵ پیکسل افزایش ارتفاع خواهد داشت.

اگر به طراحی آی او اس 11 دقت کنید، نکات جالبی را از آن استخراج خواهید کرد. در کنار فونت بولد عنوان، یک فضای خالی در قسمت بالا و راست آن مشاهده می‌کنید که هنوز مشخص نیست برای چه منظوری در نظر گرفته شده است.

 

Navigation Bar 1

تغییر دیگر نیز کوچک شدن سیگنال آنتن در آی او اس 11 است. کاملا مشخص است که اپل در نظر دارد تا آیکون‌های موجود در استاتوس بار را به محلی دیگر انتقال دهد.

پنل Navigation Bar در نسخه فعلی دقیقا در قسمت پایینی نوار Status Bar قرار گرفته است. از آنجایی که سایز صفحه نمایش آیفون به مرور در حال افزایش است، استفاده از این قسمت با یک دست تقریبا غیر ممکن است. آقای Pike پیش‌بینی می‌کند که اپل قصد دارد تا Navigation Bar را به قسمت پایینی صفحه نمایش منتقل نموده و به این ترتیب، دکمه‌های Back و Edit به راحتی در دسترس خواهند بود. اپل احتمالا نام این قسمت را Function Area می‌گذارد.

 

Navigation Bar 2

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373