لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رندرهای جدید آیفون 8 حکایت از وجود تاچ آیدی در دکمه پاور دارد

رندرهای جدید آیفون 8 حکایت از وجود تاچ آیدی در دکمه پاور دارد
همانطور که ظرف چند روز اخیر شاهد هستید، اخبار پیرامون آیفون 8 بسیار زیاد شده است و طراحان نیز مشغول طراحی کانسپت های مختلف هستند. امسال، دهمین سالگرد متولد شدن آیفون است و اپل قصد دارد تا این مراسم را بسیار باشکوه برگزار کند. البته در حال حاضر، تاریخ مشخصی برای رونمایی از آیفون نسل بعد اعلام نشده است و اخبار و شایعات مختلف، حرف‌های ضد و نقیضی در این مورد می‌زنند.
 
رندرهای جدیدی از آیفون 8 منتشر شده است که در زیر آنها را مشاهده خواهید کرد. اگرچه تصاویر با اخباری که تا به حال در این مورد شنیده‌ایم سازگاری زیادی دارد، اما یک نکته جدید وجود دارد و آن هم وجود سنسور تاچ آیدی در دکمه پاور است. چیزی که تا به حال حرفی در مورد آن زده نشده بود و هیچ یک از رسانه‌های خبری به آن نپرداخته بودند.
 
وجود سنسور تاچ آیدی در کنار دیوایس
 
iPhone8
 
تصویر بالا نشان می‌دهد که سایز دکمه پاور تقریبا دوبرابر و ظاهرا سنسور تاچ آیدی به داخل آن منتقل شده است. مسئولان اپل برای تمام صفحه نمودن آیفون نسل بعد، باید ترفندی برای تغییر محل سنسور تاچ آیدی در نظر می‌گرفتند. برخی اخبار حکایت از قرارگیری آن در زیر صفحه نمایش می‌دادند. اما تصاویری که امروز منتشر شده، گویای چیز دیگری است.
 
آیفونی با نمایشگر لب به لب 5.8 اینچی OLED
 
iPhone 8 Render 1
 
بر اساس گزارش منابع مختلف، آیفون نسل بعد دارای نمایشگر لب به لب 5.8 اینچی OLED خواهد بود. اثری از دکمه فیزیکی هوم نخواهد بود و صفحه نمایش دستگاه تا لبه بدنه ادامه خواهد داشت. تنها قسمتی که شامل نمایشگر نمی‌شود، قسمت بالایی است و همانطور که در تصویر می‌بینید، سنسورها و دوربین جلوی دیوایس در این قسمت به چشم می‌خورند.
 
دکمه هوم مجازی
 
iPhone 8 Render 2
 
آقای Ming-Chi Kuo تحلیلگر موسسه امنیتی KGI پیشتر در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده بود که آیفون نسل بعد به دکمه هوم مجازی مجهز خواهد بود. البته این دکمه به اندازه دکمه هوم بزرگ نخواهد بود و از آنجایی که مجازی است، می‌تواند در هر قسمت از صفحه نمایش قرار گیرد.
 
دوربین دوگانه عمودی
 
iPhone 8 Render 3
 
فروردین ماه امسال، آقای Benjamin Geskin یک طرح مفهومی از آیفون نسل بعد منتشر کرد که برای اولین بار، شاهد دوربین عمودی بودیم و از آن پس، تمامی طرح‌ها به این سمت رفت. همانطور که در طرح‌های این مطلب مشاهده می‌کنید، دوربین پشت دستگاه به صورت عمودی قرار گرفته و ظاهرا طرح نهایی، به این صورت خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420