لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رندر های تازه ای از آیفون ۸ اپل منتشر شد

رندر های تازه ای از آیفون ۸ اپل منتشر شد
تا رونمایی از جدیدترین تلفن هوشمند اپل یعنی آیفون ۸ اپل تنها دو ماه باقی مانده است. محصولی که انتظار می رود به لطف داشتن ویژگی های اساسی مانند دوربین پیشرفته تر، نمایشگری با حاشیه کم و طراحی شیشه ای خود بتواند سهم بسیار زیادی در بازار را به دست آورده و به سرعت در میان کاربران محبوب شود. حال در همین راستا چند تصویر جدید از این محصول منتشر شده که جزییاتی تازه را درباره این محصول با ما در میان می گذارد.
 
 
در این رندرهای سه بعدی به وضوح می توان آیفون جدید اپل را با طراحی جدید خود مشاهده کرد. همانطور که می دانید ترکیب فلز و شیشه ای در این محصول جدید به وضوح موج می زند. فریم فلزی براق مانند جنس اپل واچ و بدنه یک دست شیشه ای در پشت و روبرو دستگاه زبان طراحی جدیدی است که اپل تصمیم گرفته است در این محصول استفاده کند. حاشیه نمایشگر آیفون ۸ نیز درست همانطور که تا به امروز انتظار می رفت بسیار باریک شده و سراسر دستگاه اندازه حاشیه یکسانی دارد. زبانه بالای نمایشگر برای قرار گرفتن سنسورهای دستگاه را نیز نمی توان فراموش کرد. تنها نکته قابل توجه در این تصاویر، دکمه پاور دستگاه است که به شکل عجیبی اندازه بزرگتری نسبت به دکمه پاور‌ آیفون های فعلی دارد. آیا این مکان برای سنسور اثر انگشت خواهد بود؟ باید تا شهریورماه صبر کنیم تا نتیجه را ببینیم.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373