لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 8 به سیستم پردازش لیزری مجهز خواهد شد

آیفون 8 به سیستم پردازش لیزری مجهز خواهد شد
ظاهرا طراحان اپل در تلاش هستند تا آیفون نسل بعد را به دوربین پشت لیزری سه بعدی مجهز کنند. با استفاده از این تکنولوژی، عمق میدان دقیق‌تر تشخیص داده می‌شود و به این ترتیب، واقعیت افزوده به بهترین حالت ممکن روی این دستگاه قابل اجرا خواهد بود.
 
منبع منتشر کننده این خبر اعلام نموده که تکنولوژی سیستم لیزری (VSCEL) برای تولد ده سالگی آیفون در نظر گرفته شده است. البته هنوز کاملا مشخص نیست که این قابلیت در آیفون نسل بعد قرار گیرد یا به سال آینده موکول شود. اما مهندسان اپل در تلاش هستند تا این فناوری را برای تولد ده سالگی آیفون آماده نمایند.
 
آقای Ming-Chi Kuo تحلیلگر موسسه KGI پیشتر در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده بود که دوربین جلوی آیفون 8 به حسگر لیزری برای تشخیص چهره مجهز خواهد بود اما کمپانی Fast که منتشر کننده اخبار این مطلب است، قسمت پشتی دستگاه را برای این تکنولوژی مناسب می‌داند. در حال حاضر، ARKit از دوربین آیفون برای پردازش تصاویر و محاسبه اجزای دنیای واقعی استفاده می‌کند. اضافه شدن یک سیستم تشخیص لیزری به بهبود این روند کمک شایان توجهی می‌کند.
 
سیستم لیزری VCSEL از طریق محاسبه زمان خارج شدن نور از پشت بدنه تا برخورد آن به جسم و بازگشتش به منبع، میزان فاصله جسم از دستگاه را تخمین می‌زند. این تکنولوژی از یک منبع نوری، لنز، سنسور و پردازنده تشکیل می‌شود. شنیده‌ها حاکی از آن است که قیمت این سیستم برای هر دیوایس، حدودا ۲ دلار آب می‌خورد.
 
آیفون‌های فعلی از سیستم تغییر فاز برای این امر استفاده می‌کنند که اپل آن را Focus Pixels نامیده است. سیستم لیزری مسلما دقت و سرعت بسیار بالاتری خواهد داشت. به این ترتیب دوربین دستگاه قادر خواهد بود تا در چند میلی ثانیه روی جسم مورد نظر فوکوس کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420